la 05-05-2025 07:28 PM
Buna seara,
Mama mea are sau avea un pachet de servicii TV de baza, cu set de canale standard, cu care era multumita. De asemenea, are si serviciu internet. Totul vine prin fibra optica, intra intr-un modem Huawei din care semnalul pentru TV este extras pe cablu coaxial, iar televizorul este conectat prin mufa radio (antena), deci nu HDMI. Canalele se schimba fireste de la telecomanda televizorului. De fapt sunt doua televizoare care folosesc un splitter.
Incepand de dimineata asta, dupa ce a nu a facut nicio modificare la vreun conector sau circuit, amblele televizoare anunta ca nu au semnal, in timp ce internetul merge ok, caci un calculator conectat Ethernet la acel modem Huawei nu are probleme sa iasa pe internet.
Ma intreb daca aceasta este o problema de abonament sau vreun deranjament Orange. Pe serviciile din contract scrie ca ar avea Voce Nelimitat, deci un IP phone pe care nu l-a folosit niciodata, Internet fix si Orange TV Go. Ultima factura a fost de 93.75 lei. Ea poate sa aceseze in browser Orange TV Go pe calculator, un numar limitat de canale.
Orice sfat este apreciat. Parerea mea este ca plateste prea mult pentru ce are, pentru ca din cate vad la oferte, preturile sunt mai multi mici pentru Internet + TV.
Ciprian
05-05-2025 07:40 PM - editat 05-05-2025 07:41 PM
Salut,
Poți încerca următoarele:
la 05-05-2025 07:53 PM
Salutare!
Poți să îi anunți să vină o echipă acasă din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau de la numărul 0374300300/300.
De asemenea, poți cere și o nouă ofertă personalizată, dacă ești în afara perioadei contractuale, pentru că poți lua cu siguranță cam la jumătate de preț față de ceea ce ai .
Baftă!
la 05-05-2025 08:06 PM
Se poate afla din "My Orange" daca serviciile existente sunt intr-o perioada contractuala, sau se innoiesc de la o luna la alta? Nu gasesc nicaieri vreo data la care contractul existent expira.
la 05-05-2025 08:14 PM
Contractul expiră în general după 24 de luni,
Ai detalii despre cum poți afla perioada contractuală aici .
la 05-05-2025 09:40 PM
Contractul nu EXPIRA! Dupa 24 de luni doar iesi din perioada contractuala, dar continua pana vrei sa-l inchizi sau sa-l schimbi.
la 06-05-2025 05:22 AM
Bine, mă refeream in sensul celor legate de preț. Așa, e evident că merge înainte, doar că și prețul este unul pe măsură uneori și trebuie ,,revizuit".
la 06-05-2025 10:12 AM
Asemenea problema o am și eu din data de 05.05 2025 după ora 16. Problema este asemănătoare cu a dumneavoastră.Internet există doar că semnal tv nu . Țin să precizez că sunt fost abonat Telecom și am și eu același modem Huawei
la 08-05-2025 11:54 AM
@rsufitchi și @George226, s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor