anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

activare cont suspendat

pabloMg
Vizitator

pe data de 8 factura platita azi ziua 11 inca nu e activat contul-cat intatzie da foe activat din nou-incerc sa sun nimeni nu ma baga in seama,asistentul AI nu reuseste sa faca nimic ce mai un dezastru

8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember

Pablo, bun venit in Comunitate!!!

Cum ai platit factura, prin ce metoda?

Cel mai bine și rapid e sa o plătești prin My Orange, sistemul o primește și o procesează cel mai rapid.

Pentru confirmarea platii, ai aici detalii: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?srsltid=AfmBOopolYGsWkeZFU2E3TtYuPwC...

 

pai asta e problema e platita prin aplicatie in aplicatie de 3 zile scrie ca nu am nimic de platit dar pune cont suspendat 

E ciudat... Dar serviciile sunt sau nu active? Adică doar scrie că e contul suspendat sau chiar e? Încearcă o metoda din linkul dat de mine să lămurești problema. Azi e mai greu, că e sâmbătă, sunt mai putini operatori disponibili, dar mai încearcă!

pabloMg
Vizitator

mi se pare o bataie de joc incredibila,am sunat  de 6 ori la nr de tel si de fiecare data cand la autentific cu nr de cnp imi inchid in nas

Încearcă pe chatul Orange.

pabloMg
Vizitator

am incercat am 12 mesaje lasate pe chat primul la ora 9 dimineata si nimeni nu sa pus in contact cu mine

Tocmai ce mi-au răspuns pe chat după 22 de ore de așteptare.

1000000652.jpg

Insistă și telefonic programul fiind până la ora 18:00.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Tot din aplicația My Orange mi se pare cel mai simplu. Eu, cel puțin, cam așa intru în legătură cu ei. Adică - Altele ) cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Conversația nu este în timp real în general, dar cred că odată ce ai plătit din aplicație, nu sunt probleme.

Baftă!