la 07-07-2024 08:07 AM - editat ultima oară la 08-07-2024 09:51 AM de MihaelaA
Buna as dori sa îmi cumpăr un telefon din magazinul Orange on-line e vorba de un Motorola edge neo 40 5 g daca puteți să mă ajutați să îmi spuneți cat este de bun ca telefon și rezistent ,eu vreau să îl cumpăr din magazinul Orange on-line și dacă puteți să îmi spuneți cum pot obține și o reducere mai mare la telefon
la 07-07-2024 09:03 AM
Am acest telefon din decembrie 2023 și sunt foarte mulțumit de el, funcționează impecabil, se încarcă foarte repede și primești încărcător și husa pt el.
Pana acuma nota 10 pt acest telefon
la 10-07-2024 10:07 PM
Oricum asta nu diminueaza meritul tau de a face un tutorial atat de amanuntit si pe intelesul tuturor. L-am citit cu placere desi nu am momentan nevoie de el. Poate daca exista un ROM dintr-o tara care permite inregistrarea convorbirilor...
la 10-07-2024 10:57 PM
Ma bucur! 🙂 Chiar ma gandeam ca tocmai am facut un tutorial care nu mai serveste nimanui. Bine, e util pentru orice model de Motorola, nu doar Edge 40 Neo. Dar pentru el a fost creat in primul rand. :))) Adica da, poti in continuare sa-l folosesti pentru restore de la custom ROM la stock, pentru reinstalare de soft, in caz ca ai ceva probleme. Adica, e util oricum. Dar...nu mai e atat de util pentru scopul pentru care a fost creat initial (actualizare manuala de soft, in caz ca sunt probleme cu update-urile OTA).
Despre ce ziceai tu, din cate stiu, doar in India, si probabil alte tari din Asia, se poate face chestia asta, legal. Nu am mai cochetat cu firmware custom de ceva timp, si nu stiu daca se mai face vreo diferenta (in afara de baseband) intre software RETEU (Europa) si RETIN (India) de exemplu. Teoretic, ai putea sa pui soft de India....dar mai bine nu. :)) Posibil sa ai probleme de semnal, servicii care nu functioneaza (volte/vowifi de exemplu), pentru ca nu ai suport pentru operatorii de aici, ci pentru cei de acolo, si posibil sa nu ai NFC. Stiu ca parca era o chestie cu India si NFC. Mi se pare ca nu ai asa ceva in India, pentru plati cel putin. Deci, nu stiu daca are rost sa incerci sa pui un ROM de alta regiune pe telefon, doar ca sa ai anumite features. Pentru ca s-ar putea sa ai mai multe dezavantaje decat avantaje. :))
Anyway, ma bucur ca il consideri totusi util, chiar daca problema de fundal pare ca s-a rezolvat.
la 10-07-2024 06:20 AM
O veste buna.
Probabil Motorola a rezolvat problema.
Trimiterea in service pentru actualizare sau rescrierea softului de către client nu erau soluții normale pentru un telefon nou.
la 08-07-2024 11:40 AM
Nu e vorba de telefon. Telefonul e foarte ok. Si acelasi lucru se poate intampla cu orice model. E un bug de soft. Problema in cazul asta e ca nu stiu sa se fi remediat. Ca atare, solutia "oficiala" (si am sunat deja la Motorola cu problema asta) este sa se trimita telefonul in service.
Varianta mai usoara (dar e nevoie de un pic de pricepere), este cu tool-ul pus la dispozitie de Motorola.
la 08-07-2024 11:38 AM
Cu update din RSA nu ar trebui sa fie probleme. E tool-ul pus la dispozitie de Motorola special pentru asta. Deci, nu se pune problema de pierderea garantiei (decat daca ceva nu functioneaza cum trebuie, si chiar trebuie sa ajunga cu telefonul in service). Atunci da, ar putea sa-i spuna ca nu trebuia sa se apuce de treaba asta. Eu unul n-am avut niciodata probleme cu el, ba din contra, m-a ajutat de foarte multe ori. DAR....am mai avut telefoane Motorola, si experienta cu alte modele, si cu rescrierea de soft. Nu vreau decat sa ma asigur ca cel care se apuca de treaba asta, stie in ce se avanta. :)) Prima data e mai greu, pe urma incepi sa inveti. Dar una e cand faci "experiemente" pe telefonul propriu, si alta e cand o faci pe telefonul altuia. De-aia, recomand foarte mare grija, si daca nu esti sigur ca te descurci, cere ajutorul cuiva care se pricepe.
Nici mie nu mi se pare ok sa trebuiasca sa-i faci tu update manual. Ala e un bug, si ar trebui rezolvat la nivel de productie. Adica, softul cu care vine sa fie unul fara bug-uri. Dar...din cate stiu, momentan nu s-a rezolvat problema asta.
la 08-07-2024 04:09 PM
Raport calitate pret este super. Nu am avut client sa vina inapoi cu el cum ca ar avea probleme.
08-07-2024 04:32 PM - editat 08-07-2024 04:32 PM
Da, pe de alta parte, nu multi observa faptul ca telefonul a ramas atata timp cu aceeasi versiune de soft. 🙂
Problema nu e super vizibila. In rest, softul lucreaza normal. Doar ca nu ai actualizari. Si, la un moment dat, dupa mai mult tip, e posibil sa inceapa sa apara problemele din cauza lipsei actualizarilor de securitate.
Deci, daca nu te uiti in setari, si nu stii ca ar trebui sa ai actualizari...o sa ti se para ca totul functioneaza ok.
la 08-07-2024 04:51 PM
La Android nu e ca in cazul IOs, sa ceara asa des schimbarea SO-ului (desi, chiar si acolo mai duc macar doi ani aplicatiile mai sensibile dupa "iesirea la pensie a versiunii de Ios").
Eu am Android 10 pe Huawei Nova 8i (desi parca a iesit 15, nu?). Momentan nu a dat rateu nicio aplicatie (de la Whatsapp la aplicatiile bancare).
la 08-07-2024 05:02 PM
Asta e bine. Aveam senzatia ca efectele lipsei actualizarilor (cele de securitate mai mult decat cele de sistem) incep sa-si faca simtita prezenta mai devreme. Adica nu dupa cateva luni, dar dupa 1 an…poate.
E ok atunci, daca se poate astepta mai mult timp fara probleme. Oricum, intre timp a aparut si Android 14 pentru modelul asta. Ar fi pacat sa-l ratezi din cauza unui bug de genul asta.
08-07-2024 06:54 PM - editat 08-07-2024 07:25 PM
Știm că este un telefon bun.
Întrebarea era daca update-ul se face automat la ultima versiune disponibilă sau trebuie făcut manual de client (prin aplicația RSA) ori in service
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor