anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pareri telefon Motorola Edge 40 Neo 5G

Nico73
Explorator

Buna as dori sa îmi cumpăr un telefon din magazinul Orange on-line e vorba de un Motorola edge neo 40 5 g daca puteți să mă ajutați să îmi spuneți cat este de bun ca telefon și rezistent ,eu vreau să îl cumpăr din magazinul Orange on-line și dacă puteți să îmi spuneți cum pot obține și o reducere mai mare la telefon 

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

Am acest telefon din decembrie 2023 și sunt foarte mulțumit de el, funcționează impecabil, se încarcă foarte repede și primești încărcător și husa pt el.

Pana acuma nota 10 pt acest telefon

Vizualizare soluţie în postul original

39 Răspunsuri 39

Oricum asta nu diminueaza meritul tau de a face un tutorial atat de amanuntit si pe intelesul tuturor. L-am citit cu placere desi nu am momentan nevoie de el. Poate daca exista un ROM dintr-o tara care permite inregistrarea convorbirilor...

Ma bucur! 🙂 Chiar ma gandeam ca tocmai am facut un tutorial care nu mai serveste nimanui. Bine, e util pentru orice model de Motorola, nu doar Edge 40 Neo. Dar pentru el a fost creat in primul rand. :))) Adica da, poti in continuare sa-l folosesti pentru restore de la custom ROM la stock, pentru reinstalare de soft, in caz ca ai ceva probleme. Adica, e util oricum. Dar...nu mai e atat de util pentru scopul pentru care a fost creat initial (actualizare manuala de soft, in caz ca sunt probleme cu update-urile OTA).

Despre ce ziceai tu, din cate stiu, doar in India, si probabil alte tari din Asia, se poate face chestia asta, legal. Nu am mai cochetat cu firmware custom de ceva timp, si nu stiu daca se mai face vreo diferenta (in afara de baseband) intre software RETEU (Europa) si RETIN (India) de exemplu. Teoretic, ai putea sa pui soft de India....dar mai bine nu. :)) Posibil sa ai probleme de semnal, servicii care nu functioneaza (volte/vowifi de exemplu), pentru ca nu ai suport pentru operatorii de aici, ci pentru cei de acolo, si posibil sa nu ai NFC. Stiu ca parca era o chestie cu India si NFC. Mi se pare ca nu ai asa ceva in India, pentru plati cel putin. Deci, nu stiu daca are rost sa incerci sa pui un ROM de alta regiune pe telefon, doar ca sa ai anumite features. Pentru ca s-ar putea sa ai mai multe dezavantaje decat avantaje. :))

Anyway, ma bucur ca il consideri totusi util, chiar daca problema de fundal pare ca s-a rezolvat.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

O veste buna.

Probabil Motorola a rezolvat problema.

Trimiterea in service pentru actualizare sau rescrierea softului de către client nu erau soluții normale pentru un telefon nou.

 

Nu e vorba de telefon. Telefonul e foarte ok. Si acelasi lucru se poate intampla cu orice model. E un bug de soft. Problema in cazul asta e ca nu stiu sa se fi remediat. Ca atare, solutia "oficiala" (si am sunat deja la Motorola cu problema asta) este sa se trimita telefonul in service.

Varianta mai usoara (dar e nevoie de un pic de pricepere), este cu tool-ul pus la dispozitie de Motorola.

Client Orange

Cu update din RSA nu ar trebui sa fie probleme. E tool-ul pus la dispozitie de Motorola special pentru asta. Deci, nu se pune problema de pierderea garantiei (decat daca ceva nu functioneaza cum trebuie, si chiar trebuie sa ajunga cu telefonul in service). Atunci da, ar putea sa-i spuna ca nu trebuia sa se apuce de treaba asta. Eu unul n-am avut niciodata probleme cu el, ba din contra, m-a ajutat de foarte multe ori. DAR....am mai avut telefoane Motorola, si experienta cu alte modele, si cu rescrierea de soft. Nu vreau decat sa ma asigur ca cel care se apuca de treaba asta, stie in ce se avanta. :)) Prima data e mai greu, pe urma incepi sa inveti. Dar una e cand faci "experiemente" pe telefonul propriu, si alta e cand o faci pe telefonul altuia. De-aia, recomand foarte mare grija, si daca nu esti sigur ca te descurci, cere ajutorul cuiva care se pricepe.

Nici mie nu mi se pare ok sa trebuiasca sa-i faci tu update manual. Ala e un bug, si ar trebui rezolvat la nivel de productie. Adica, softul cu care vine sa fie unul fara bug-uri. Dar...din cate stiu, momentan nu s-a rezolvat problema asta.

Client Orange

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Raport calitate pret este super. Nu am avut client sa vina inapoi cu el cum ca ar avea probleme.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

Da, pe de alta parte, nu multi observa faptul ca telefonul a ramas atata timp cu aceeasi versiune de soft. 🙂

Problema nu e super vizibila. In rest, softul lucreaza normal. Doar ca nu ai actualizari. Si, la un moment dat, dupa mai mult tip, e posibil sa inceapa sa apara problemele din cauza lipsei actualizarilor de securitate.

Deci, daca nu te uiti in setari, si nu stii ca ar trebui sa ai actualizari...o sa ti se para ca totul functioneaza ok.

Client Orange

La Android nu e ca in cazul IOs, sa ceara asa des schimbarea SO-ului (desi, chiar si acolo mai duc macar doi ani aplicatiile mai sensibile dupa "iesirea la pensie a versiunii de Ios").

Eu am Android 10 pe Huawei Nova 8i (desi parca a iesit 15, nu?). Momentan nu a dat rateu nicio aplicatie (de la Whatsapp la aplicatiile bancare).

Asta e bine. Aveam senzatia ca efectele lipsei actualizarilor (cele de securitate mai mult decat cele de sistem) incep sa-si faca simtita prezenta mai devreme. Adica nu dupa cateva luni, dar dupa 1 an…poate.

E ok atunci, daca se poate astepta mai mult timp fara probleme. Oricum, intre timp a aparut si Android 14 pentru modelul asta. Ar fi pacat sa-l ratezi din cauza unui bug de genul asta. 

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Știm că este un telefon bun.

Întrebarea era daca update-ul se face automat la ultima versiune disponibilă sau trebuie făcut manual de client (prin aplicația RSA) ori in service