la 07-07-2024 08:07 AM - editat ultima oară la 08-07-2024 09:51 AM de MihaelaA
Buna as dori sa îmi cumpăr un telefon din magazinul Orange on-line e vorba de un Motorola edge neo 40 5 g daca puteți să mă ajutați să îmi spuneți cat este de bun ca telefon și rezistent ,eu vreau să îl cumpăr din magazinul Orange on-line și dacă puteți să îmi spuneți cum pot obține și o reducere mai mare la telefon
la 07-07-2024 09:03 AM
Am acest telefon din decembrie 2023 și sunt foarte mulțumit de el, funcționează impecabil, se încarcă foarte repede și primești încărcător și husa pt el.
Pana acuma nota 10 pt acest telefon
la 08-07-2024 11:47 AM
Este un bug de soft. Si sunt de acord ca ar trebui rezolvata problema la nivel de productie (din fabrica), iar stocurile care au problema asta, ar trebui rechemate.
Momentan nu stiu sa se fi facut lucrul asta. Poate s-a facut, si modelele comercializate de curand nu au problema asta. Nu stiu. Dar ziceam doar ca cele de care am auzit pana acum, si cel pe care l-am achizitionat chiar eu de curand pentru o cunostinta apropiata (si nu e luat de la Orange, dar si cele de la Orange vor avea ceeasi problema) a avut chestia asta.
Mai departe, fiecare companie alege sa se descurce cum poate in cazuri de genul asta. Si evident ca o rechemare pe motiv de bug de soft nu e ceva ce isi doreste nimeni. De-aia prefera varianta cu service-ul, sau...cu actualizarea manuala, fiecare client in parte, cu RSA.
08-07-2024 11:54 AM - editat 08-07-2024 11:55 AM
Logic ar fi fost retragerea de la vânzare a întregului lot.
Eu nu cumpăr un telefon ca să-l trimit in service (cine știe ce se mai întâmplă pe acolo) sau sa muncesc eu să-l updatez pe riscul meu.
Am pe cineva în familie ai o să-l întreb de update-uri.
08-07-2024 12:02 PM - editat 08-07-2024 12:04 PM
De acord. Nici Motorola nu recomanda sa o faci tu (chiar daca se poate, si eu am facut-o cu succes de nenumarate ori). Varianta oficiala este cu trimitere in service. Eu am decis sa ma descurc singur pentru ca e mai eficient asa, si pentru ca ma pricep suficient de bine cat sa nu stric nimic. Sau, daca stric ceva, sa stiu cum sa repar. In felul asta, nu mai trebuie sa stau dupa service-uri. Dar nu pot sa recomand, cu constiinta impacata, cuiva care nu se pricepe, sa se bage in procedura asta. Pentru ca nu stii niciodata ce se poate intampla.
Alternativ....se poate merge cu telefonul direct intr-un service. Adica, fizic, nu trimis prin curier. Asta daca exista un service agreeat, in orasul in care ai nevoie.
@Nico73 esti cumva din Bucuresti? Pentru ca, daca da, ai putea sa mergi direct cu telefonul la service.
Procedura in sine nu dureaza mult (undeva la 10 minute). Dar binenteles ca depinzi de programul celor de la service, si de volumul de munca al lor.
Dar...se poate face eventual o programare. Si atunci ar fi mai usor, in caz ai un service Orange prin zona. Si nici nu risti sa-ti strici telefonul.
la 08-07-2024 12:07 PM
Nu sunt din București,dar daca e așa complicat pot renunța la telefon încă numai ieri am pus comanda.Si eventual să îmi recomandați un alt telefon îmi plăcea mult acest telefon dar din păcate văd că sunt alte probleme cu el
08-07-2024 12:16 PM - editat 08-07-2024 12:22 PM
Telefonul e super ok. Dar da, e si asta o problema, si au mai fost si altii care s-au plans de ea.
Alt telefon nu stiu. Si eu am cautat la un moment dat destul de mult si am aterizat tot la acel Motorola.
Pot sa ajut cu acel update din RSA, dar mai mult de atat, nu stiu cum.
Procedura se face o singura data, dupa care ar trebui sa fie totul ok pentru update-urile viitoare.
Alegerea iti apartine. Alt model nu stiu ce sa recomand, pentru ca, dupa cum ziceam, si eu am aterizat tot pe el. 🙂 Diferenta e ca eu i-am facut update manual.
Eu zic asa:
Deci, cum vrei. Astea ar fi recomandarile mele.
la 08-07-2024 12:24 PM
Unii pe situri spun că au primit update-uri însă nu pe situri din Romania .
Partea cu 14 zile este o posibilitate.
la 08-07-2024 12:26 PM
De-aia zic... Trebuie vazut concret, pe telefonul respectiv. Eu sunt aici, si incerc sa ajut. Mai mult de atat, n-am ce sa fac.
Pacat de telefon, ca in rest e super ok.
la 08-07-2024 12:25 PM
Da as dori sa mă ajutați încă telefonul nu a sosit pe joi doar îl am
08-07-2024 12:31 PM - editat 08-07-2024 12:32 PM
Bun. Cand vine, in functie de cum stau cu timpul, fie vom avea deja un tutorial pe care sa-l puteti folosi, fie, o sa incerc sa va ajut concret, pas cu pas, cu tot ce e de facut.
O sa fie nevoie de:
Deci, pana atunci, daca vreti asa, putem instala eventual softul RSA, sa fie pregatit.
Pe telefon va fi nevoie de doua lucruri:
Nu e greu. Exista instructiuni inclusiv in interfata softului RSA. Deci, ar trebui sa ajute. Dar pentru orice eventualitate, sunt aici.
la 09-07-2024 02:01 PM
Tutorialul este gata si poate fi vizualizat aici.
Daca sunt intrebari/nelamuriri, scrieti acolo si modific dupa caz.
la 08-07-2024 12:05 PM
Nu cred ca se pune problema de ... probleme fizice. Atat Apple, cat si Huawei, la lansarea modelelor, partea soft nu este cea finala (la IPhone, IOs-ul din toamna va fi, cel mai probabil, varianta RC preinstalata pe telefoane, deci nu ar fi o surpriza ca atunci cat noii utilizatori de IPhone 16 sa faca un update dupa ce seteaza telefonul. Cel putin asa a fost in ultimii ani: sa nu fie versiunea finala la momentul "asamblarii", adica sa fie versiunea Beta inainte de cea oficiala (teoretic, fara prea multe bug-uri)).
la 08-07-2024 12:21 PM
Pas, nu achiziționez telefon nou cu probleme de soft.
Doar daca mi se oferă discount.🙂
la 08-07-2024 12:26 PM
Se rezolva la update, doar ca... din motive de productie nu intotdeauna se poate instala versiunea finala. Primul lor soft aproape sigur are versiunea "aproape" finala, dar urmatoarele livrari au verisunea finala (care va fi identica cu cea la care se va face actualizarea la primul lot).
Plus ca la urmatoarele actualizari se mai fac diverse corectii (toti producatorii o fac) tocmai ca mai apar ceva erori (IPhone a cam tot avut dude prin fiecare octombrie-noiembrie [deci, dupa lansarea oficiala] si au mai aparaut diverse actualizari de corectie). Este oarecum normal sa nu se rezolve toate din prima. Majoritatea utilizatorilor raman pe versiunea standard (nu beta) si pot aparea ceva erori in functie de aplicatiile utilizate, retea (operator), etc.
la 09-07-2024 08:41 PM
Am achizitionat acest model de telefon in decembrie 2023, a venit cu Android 13. Acum circa o luna s-a actualizat singur la versiunea noua de Android 14. Deci nu trebuie facut nimic in plus, doar sa accepti actualizarea. Iar mai nou am vazut ca este pe lista la Motorola si pentru Android 15. Nu chiar printre primele modele care vor primi actualizarea, dar totusi va primi. Raport calitate/pret este un telefon de apreciat.
la 09-07-2024 10:45 PM
Foarte bine. Putem sa speram ca s-a rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor