anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

inchidere abonament fix

Ma33
Junior

Buna ziua, am facut solicitare de inchidere abonament fix, nu am primit raspuns iar Djingo imi spune ca din 17 noiembrie se va inchide, desi nu mai are ton (semnal) de pe data de 14 octombrie, solicit sa nu mai platesc degeaba luna urmatoare din moment ce nu mai oferiti serviciile la adresa.

7 Răspunsuri 7

MihaiC99
Campion

Salutare!

Cel mai bine ar fi să iei legătura cu serviciul clienți Orange, prin chatul din aplicația MyOrange sau prin apel telefonic, ca să le explici exact ce se întâmplă. Încearcă să vorbești direct cu un operator uman, ca să poată verifica și soluționa problema.

Am trimis mail catre serviciul clienti, dar au dat un raspuns general doar, iar operatorul din aplicatie mi-a spus ca nu are acces la informatiile despre inchidere

Încearcă să-i contactezi și telefonic, daca ai posibilitatea (in cursul zilei).

Salutare!

Trebuie vorbit pe Chat Djingo  sau din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și ceri apoi transfer operator, în ambele situații.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Ma33, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?

Buna ziua, din pacate nu au rezolvat, am primit un mail acum 4 zile in care imi spuneau ca o sa primesc raspuns cat mai curand si de atunci nimic.

Ma33
Junior

Culmea dar intre timp am primit in aplicatie o noua factura pe toata luna noiembrie, desi dupa cum am mai spus telefonul fix nu mai functioneaza de pe 14 octombrie, vi se pare normal? o sa fac reclamatie la autoritatile responsabile in ritmul asta daca firma aceasta nu are respect pt clienti!