la 29-10-2025 06:24 PM - editat ultima oară la 30-10-2025 08:39 AM de DanielaH
Buna ziua, am facut solicitare de inchidere abonament fix, nu am primit raspuns iar Djingo imi spune ca din 17 noiembrie se va inchide, desi nu mai are ton (semnal) de pe data de 14 octombrie, solicit sa nu mai platesc degeaba luna urmatoare din moment ce nu mai oferiti serviciile la adresa.
la 29-10-2025 07:00 PM
Salutare!
Cel mai bine ar fi să iei legătura cu serviciul clienți Orange, prin chatul din aplicația MyOrange sau prin apel telefonic, ca să le explici exact ce se întâmplă. Încearcă să vorbești direct cu un operator uman, ca să poată verifica și soluționa problema.
la 29-10-2025 07:04 PM
Am trimis mail catre serviciul clienti, dar au dat un raspuns general doar, iar operatorul din aplicatie mi-a spus ca nu are acces la informatiile despre inchidere
la 29-10-2025 07:16 PM
Încearcă să-i contactezi și telefonic, daca ai posibilitatea (in cursul zilei).
la 30-10-2025 05:47 AM
Salutare!
Trebuie vorbit pe Chat Djingo sau din aplicația My Orange-Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și ceri apoi transfer operator, în ambele situații.
Baftă!
la 04-11-2025 09:53 AM
@Ma33, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?
la 04-11-2025 03:20 PM
Buna ziua, din pacate nu au rezolvat, am primit un mail acum 4 zile in care imi spuneau ca o sa primesc raspuns cat mai curand si de atunci nimic.
la 07-11-2025 04:26 PM
Culmea dar intre timp am primit in aplicatie o noua factura pe toata luna noiembrie, desi dupa cum am mai spus telefonul fix nu mai functioneaza de pe 14 octombrie, vi se pare normal? o sa fac reclamatie la autoritatile responsabile in ritmul asta daca firma aceasta nu are respect pt clienti!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor