anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cand va avea loc portarea? (OROC-Orange)

Blue12
Senior

Buna.

Am o cerere de portare depusa in data de 20.03.2023, realizata cu numere temporare (nu mi s-a prezentat si optiunea portarii fara numere temporare, am aflat citind contractul deja semnat). V-o atasez. Pe cerere scrie moment initial 22/03/2023 9h si moment final 23/03/2023 14h moment final. Eu de aici inteleg ca portarea trebuia realizata pana in 23.03. Deja suntem in data de 25, si portarea inca nu a avut loc. De asemenea, mi s-a spus ca portarea se face "de la Orange inspre Orange" si nu trebuie sa platesc penalitati, desi sunt sub contract, iar acesta prevede plata unor penalitati in valoare de 50% din totalul lunar al abonamentului x numarul de luni ramase din contract (18 luni). Cartelele mi-au venit prin curier, la fel si contractul, deoarece am incheiat cererea prin telefon. Portarea intarzie. Ma tem ca nu se va realiza din varii motive si voi ramane cu numerele la OROC, plus numerele temporare de Orange (pe care nu le-am activat, nici nu le folosesc) si le voi plati pe amandoua.

13 Răspunsuri 13

delfinas
#StarMember

Trebuie rabdare, cred ca in weekend nu te porteaza nimeni, poate abia de luni.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Da, pe weekend nu cred că se va întâmpla nimic, poate săptămâna viitoare.

Poți totuși să suni la 300 și să pui o întrebare.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Salut! Portarea se face cam in 2 zile lucrătoare după ce a fost recepționat contractul, semnat de către titular, de Orange România. Ai portat numerele OROC in baza majorării abonamentelor, în caz contrar poți plăti taxe de reziliere anticipată (discount lunar la abonament sau achiziție de telefon). 

Le-am portat la sfatul consultantului zonal de vanzari, cand m-a sunat pentru oferta de tv+net prin fibra, despre care am mai scris in comunitate, si pe care pana la urma am acceptat-o. Ea mi-a zis ca "portarea se face de la noi inspre noi, deci nu platiti nimic, beneficiile actuale nu se schimba". Nu am primit notificare cu majorarea abonamentelor.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Ai mare grijă să îți închidă serviciile actuale. Îți confirm faptul că serviciile pe fibra proprie Orange sunt mai ok decât cele de la OROC, pentru că dețin servicii pe ambele fibre în două locații și grila tv a ORO este mai completă, are mai multe canale HD ( aproape dublu), pingul la net este de 4, maxim 5, iar prin OROC este minim 9-10.

Deci merită trecerea cu vârf și îndesat, mai ales că prețul este cam la fel.

Ideea este să nu ai aceeași grilă tv, pentru că, de regulă, poți avea servicii ORO și grila OROC, dacă nu e fibră proprie ORO în locația ta. Deci atenție mare, că ei nu spun treaba asta. Adică ai aceleași servicii, doar că sunt de la Orange Romania, nu de la Orange Romania Communications. 

Baftă!

Iti multumim ca ai ales serviciile de internet prin fibra si TV prin cablu. La solicitarea ta, serviciul de TV prin satelit de la Orange a fost inchis cu succes. Te rugam sa returnezi echipamentele TV aflate in custodia ta in cel mai apropiat Orange shop, pentru a evita penalitatile aferente. Daca ai nevoie de informatii, suna la 300 (gratuit) sau la 0374300300 (tarif normal).

 

Iti multumim ca ai ales serviciile de internet prin fibra. La solicitarea ta, serviciul de internet fix 4G de la Orange a fost inchis cu succes. Daca ai nevoie de informatii, suna la 300 (gratuit) sau la 0374300300 (tarif normal).

Banuiesc ca s-au inchis...

 

Razvan
#StarMember

Să fi atent la emiterea facturi finale și să închidă si serviciile actuale pe OROC, în rest să te bucuri de noile abonamente. 

Pololică
#StarMember

Salut!

In Weekend nu se porteaza numere (tehnic vorbind). Sunt zile lucratoare si dureaza intre minim 3 zile (72 ore) si 25 de zile (600 ore) si se numara din urmatoarea zi lucratoare (in cazul in care sunt probleme tehnice).

Blue12
Senior

Update: cererea de portare a fost respinsa de OROC.

Nu cred!!! Au explicat și de ce?

Au zis ca prima cerere au facut-o doar ca proba in sistem, a anulat-o Orange-ul, nu OROC-ul. A doua cerere, cea finala, e in curs de aprobare.

Blue12
Senior

Update

A doua cerere de portare a fost anulata de OROC. Cred ca o voi lasa anulata.

Salut!

Toate datele sunt corecte? Seria SIM-urilor, CNP, etc?

Ai mai jos motivele pentru care un operator (donor sau receptor) poate refuza cererea de portare:

Operatorul acceptor poate refuza portarea numărului în cazul în care nu furnizează tipul de serviciu solicitat de utilizator (de exemplu, serviciul de telefonie prepaid).

Operatorul donor poate refuza cererea de portare în următoarele condiții:

  • cererea nu este corect completată;
  • datele de identificare a abonatului sunt incorecte sau nu corespund cu numărul a cărui portare se solicită;
  • numărul se regăsește în una dintre categoriile de resurse de numerotaţie exceptate de la portabilitatea numerelor;
  • operatorul donor nu furnizează servicii prin intermediul numărului respectiv (de exemplu, prin încetarea contractului ca urmare a unei solicitări venite din partea utilizatorului anterior depunerii cererii de portare);
  • numărul pentru care se solicită portarea nu a fost utilizat pentru convorbiri în rețeaua operatorului donor;
  • cartela SIM este declarată pierdută/furată.


Nu pot constitui motive de refuz al cererii de portare:

  • existenţa unor datorii ale abonatului către operatorul donor;
  • existenţa unei durate minime a contractului încheiat cu operatorul donor;
  • suspendarea furnizării serviciului prin intermediul numărului respectiv.

Mai multe informatii aici.

Client Orange