la 16-08-2024 05:50 PM - editat ultima oară la 19-08-2024 09:06 AM de DanielaH
bună
ma poate ajuta cineva cu o informație referitoare la max?de când aplicația a fost schimbată nu mai pot accesa max,deși plătesc lunar pentru ea la orange când vreau să intru mă pune să achiziționez un nou abonament.Multumesc
la 16-08-2024 06:01 PM
la 16-08-2024 06:04 PM
din păcate am încercat ceea ce îmi spui și tot același lucru îmi spune,singura variantă este să iau legătura cu un operator
16-08-2024 06:51 PM - editat 16-08-2024 06:51 PM
Da, atunci încerci varianta respectivă! Eu sunt tot client, ca și tine.
Baftă!
la 16-08-2024 10:00 PM
Aplicatia e actualizata? Ai dezinstalat-o/reinstalat-o?
Eu cand am pb cu Antenaplay si ma vede ca nefiind abonata, desi sunt logata in cont, ma deloghez si ma reloghez. Poate merge si la Max.
la 19-08-2024 10:20 AM
@Corina19D, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 19-08-2024 12:27 PM
Bună ziua,
Momentan nu am reușit să iau legătura o să încerc în această după amiază
la 24-08-2024 10:01 PM
Salut. Am și eu aceeași problema - de vreo 2 zile mi-a dispărut abonamentul Basic conectat profilului meu pe Max prin Orange, imi zice sa îmi iau singur un abonament din cele disponibile. Am făcut ticket, m_a sunat de la tehnic și m-a direcționat la comercial cred, unde după 20 min asteptare pe linie mi s-a inchis. Am sunat de mai multe ori înapoi, efectiv nu trec de Gia cu problema asta... Ma duce aiurea...
la 24-08-2024 10:30 PM
Asta am încercat și eu toată sapt și nimic.mai am contract până în octombrie o să renunț până la urmă ca nu îmi convine să plătesc niște bănuți degeaba dacă nu beneficiez de servicii
la 27-08-2024 11:16 PM
3 zile mai târziu și 2 tickete redeschise (și apeluri lungi, azi unul de 43 min) tot acolo sunt. Efectiv un astfel de nivel de suport este din alta lume :(. Nu știi dacă te mint, daca habar n-au sau dacă asa au fost învățați sa te prosteasca ca să mai scoată bani. Efectiv nu ai cu cine vorbi, unora a trebuit să îi ghidez eu pe site Orange și au rămas uimiți 'noi nu știam asa'. Solicitarea mea e tot în analiza (dar Sla și-l fac pt ca închid tichetele fără rezolvare). Mâine aștept sa ma sune altul sa repetam discuția a 4a oară.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor