Servicii de Internet si TV
Află tot ce ai nevoie despre setările de Internet, Wi-Fi, grila TV și canalele disponibile
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Netflix pachet premier oroc

Buna, am activat pachetul de servicii fixe premier in oroc. Unde am netflix standard inclus si nu reusesc sa ma conectez la el , mentionez ca nu pot trimite mesaj la 3520 pentru ca numarul de telefon nu este la orange multumesc

Constantin123 de către Junior
  • 1020 Vizualizări
  • 13 răspunsuri
  • 5 aprecieri

lipsa subtitrare HBO

De cand s-a introdus in grila Kanal D2, receptionez HBO2 fara subtitrare. s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema? 

anaka de către Junior
  • 6387 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 4 aprecieri

Soluționat! Opțiunea sport pentru Max (fostul HBO Max)

Bună ziua, eu vreau să îmi bag opțiunea sport pe Max (fostul HBO Max) dar din cauza că este facturat prin Orange nu mă lasă din aplicație să fac iar pe MyOrange nici măcar nu apare Max. Se poate într-un fel să se bage opțiunea fără să mă dezabonez și...

DidionORO de către Junior
  • 1066 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Schimbare tehnologie TV

Buna ziua, In urma cu 2-3 zile primesc un telefon de pe numarul 0212255930 si sunt anuntat ca se va renunta la tehnologia IPTV si trebuie sa trec la DVBC. Nu se va schimba nimic doar tehnologia de furnizare a serviciului de TV. Comercial nu se modifi...

romtelefon de către Începător
  • 566 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 0 aprecieri

Problema functionare Whatsapp WiFi

Buna ziua,De la data de 1 august ma confrunt cu imposibilitatea de a efectua apeluri audio/video prin aplicatia WhatsApp utilizand reteaua WiFi de domiciliu.Mentionez ca am resetat la initial routerul si nu am avut succes.Daca ma conectez la retele W...

andreivna de către Explorator
  • 10285 Vizualizări
  • 51 răspunsuri
  • 25 aprecieri

Înlocuire Receiver?

Buna seara.Receiverul pe conexiunea hdmi nu merge, pentru câteva minute se vede după care dispare imaginea și rămâne sunetul.Am cumpărat 3-4 cabluri, am intrati la setări receiver sa schimb 1080p, 720i..nimic..la fel.Noul tv nu are conexiune scart, ș...

Swordfish de către Junior entuziast
  • 1329 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Soluționat! Reziliere OROC cu predare decoder

Salutare,  am facut cerere online pentru reziliere OROC,  am fost contactat telefonic, am confirmat cererea de reziliere, din pacate,se poate face doar daca depun decoderul si cartela la orice agentie Orange. Contractul a fost facut 15 ani in urma, d...

NG de către Junior
  • 1474 Vizualizări
  • 14 răspunsuri
  • 15 aprecieri