la 21-10-2025 09:18 AM
Din cauza unor neînțelegeri mi s-a închis abonamentul de internet, operatorii sunați îmi tot ziceau ca durează între 5-10 zile reactivarea așa ca m-am dus la un magazin orange care mi a activat un contract și a doua zi mi-a trimis tehnicianul.
Problema e ca in toata graba și nervii pe care ii aveam nu m-am uitat ce mi-a activat domnul de la magazinul orange și am văzut ulterior ca mi-a pus fibra 500, practic cel mai slab.
Mai pot schimba ceva acum? Sau trebuie să stau 2 ani cu acest abonament?
la 21-10-2025 09:27 AM
Salutare!
Stiu ca se poate face upgrade, dar dupa o anumita perioada (parca minim 3 luni). Totusi, chiar ai nevoie de viteza mai mare? In majoratitatea covarsitoare a cazurilor (cel putin pe care le-am intalnit personal), de la 1000Mbps e doar placebo (in sensul ca, daca s-ar folosi toate aparatele consumatoare de net, consumul nu ar depasi 3-400Mbps, si vorbim de mai multe dispozitive cu YouTube, Netflix, download, jocuri online, etc, toate simultan).
la 21-10-2025 09:27 AM
Salutare!
Stiu ca se poate face upgrade, dar dupa o anumita perioada (parca minim 3 luni). Totusi, chiar ai nevoie de viteza mai mare? In majoratitatea covarsitoare a cazurilor (cel putin pe care le-am intalnit personal), de la 1000Mbps e doar placebo (in sensul ca, daca s-ar folosi toate aparatele consumatoare de net, consumul nu ar depasi 3-400Mbps, si vorbim de mai multe dispozitive cu YouTube, Netflix, download, jocuri online, etc, toate simultan).
la 21-10-2025 09:30 AM
Salutare!
Trecerea la un abonament superior este posibilă, deoarece se consideră un upgrade al serviciului existent.
Pentru aceasta, contactează Serviciul Clienți Orange și solicită o ofertă de trecere la un pachet mai performant.
Reține că, odată cu acest upgrade, va începe o nouă perioadă contractuală minimă de 24 de luni.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
la 21-10-2025 01:18 PM
Salutare!
Poți cere la 300 sau pe chat trecerea la alt abonament mai mare, cu următoarea lună contractuală. Se poate fără probleme, din câte știu, mai ales când este de dat bani în plus!
Dar poți merge și acolo unde ai făcut contractul și să îl rogi pe acel consultant să te ajute!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor