la 30-08-2024 03:20 PM - editat ultima oară la 30-08-2024 04:02 PM de MihaelaA
Salutare. Am facut un abonament de internet si tv orange premier. Am netflix standard gratis. Stie cineva cum se poate activa abonamentul netflix? Sunt pe yoxo, deci nu am nr de telefon orange. Din aplicatie si web primesc eroare cand selectez numarul de abonament internet, bag parola contului orange si atat. Relatiile clienti orange sunt cam degeaba. 3 ore am fost la telefon si pe chat. Multumesc
la 07-09-2024 02:21 PM
Intr-un final am dat de cineva care a stiut sa imi dea un raspuns pe chat. Serviciile hbomax si netflix se puteau activa doar dupa perioada de 14 zile de proba. Momentan am rezolvat dar am primit in pachet si 2 smart carduri care inca nu functioneaza, sa apelez relatii clienti.
30-08-2024 03:33 PM - editat 30-08-2024 03:40 PM
Salutare!
Poate îți sunt utile informațiile de aici:
https://www.orange.ro/love/?srsltid=AfmBOoo-s7mRFIwEFC8XRLhvq-qvmL1_UB2Y1WPCrBzc7jWmLe8ybZ1S
Sigur, mai jos în pagină, unde se detaliază oferta, la ,,Încă mai ai întrebări..."
,,Cum conectez un cont Netflix existent sau cum creez unul?
Dacă ai un pachet Supreme sau Premiere care include Netflix sau dacă beneficiezi de un abonament Netflix cu 3 luni cadou, pentru a te bucura de acces la conținutul Netflix ca parte din oferta Orange, trebuie să finalizezi procesul de activare Netflix. Pentru aceasta, trimite un SMS la 3520 cu textul NETFLIX de pe orice număr de voce activat pe codul de abonat pe care se află pachetul Supreme sau Premiere sau abonamentul Netflix cu 3 luni cadou sau intră în contul My Orange pe care gestionezi acest cod de abonat și urmează pașii descriși mai jos pentru activarea ...
Baftă!
la 30-08-2024 03:45 PM
Nu functioneaza metoda asta. Primesc eroare cand bag parola contului de orange sa trec la pasul urmator.
la 30-08-2024 03:52 PM
Atunci ceri ajutor pe Chat Djingo , din aplicația My Orange - Altele cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne transfer operator sau din secțiunea Contact .
la 30-08-2024 03:57 PM
Am vorbit si in chat si la telefon. Am fost transferat de 2 ori si a 3 a oara urma sa ma transfere la yoxo si s-a intrerupt convorbirea.
la 30-08-2024 04:02 PM
Fă sesizare scrisă, din secțiunea Contact.
la 30-08-2024 03:34 PM
Salutare!
Ai incercat pasii prin Netflix (cel putin pana la confirmare)? Yoxo nu este compatibil cu oferta si ar trebui sa asociezi contul de servicii fixe pentru Netflix.
la 30-08-2024 03:41 PM
Am incercat. Am sunat la netflix. Mi-au spus ca orange se ocupa de asa ceva. Ei nu ma pot ajuta pentru ca nu am numar de telefon orange si oferta este cu abonamentul de internet.
la 30-08-2024 03:51 PM
Poti pune un printscreen din contul My Orange? Foloseste link-ul lui Vio73. Eu sunt pe prepaid si nu pot activa "plata la factura" (din motive zic ca evidente).
Cand ai activat oferta cu Netflix inclus? Ma gandesc ca este posibil sa fie necesare 2-3 zile sau chiar ziua facturarii pentru activare (am vazut ca la abonamente specifica numarul lunii in care Netflix este gratuit, adica lunile 1, 6 si 12 din abonamentul nou activat).
la 30-08-2024 03:56 PM
In 19 august mi-au instalat serviciile. La abonamentul premiere am netflix si max gratuit pe toata perioada contractului.
la 30-08-2024 04:02 PM
la 30-08-2024 04:12 PM
Să nu fie o problemă tehnică la tine pe cont! Cel mai bine este să le faci sesizare din secțiunea Contact, pentru că ar trebui să fie analizate cu atenție detaliile.
la 30-08-2024 04:24 PM
La contact am doar optiuni de chat, comunitatea adica aici si feedback pentru aplicatie
la 30-08-2024 05:26 PM
Acolo unde scrie Trimite-ne un mesaj, mai jos în pagină, după ce completezi câmpurile necesare. Dacă nu găsești nimic să se potrivească, alegi ,,Altele".
la 30-08-2024 04:16 PM
Ori e o eroare la asocierea Netflix, ori nu stiu ce sa zic.
Recomand sa astepti 1 septembrie (sau data emiterii facturii) si, daca tot nu merge, sa mai insisti la relatii clienti. Poate e o eroare pe cont.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor