anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Activare cont netflix

Davidrus
Junior

Salutare. Am facut un abonament de internet si tv orange premier. Am netflix standard gratis. Stie cineva cum se poate activa abonamentul netflix? Sunt pe yoxo, deci nu am nr de telefon orange. Din aplicatie si web primesc eroare cand selectez numarul de abonament internet, bag parola contului orange si atat. Relatiile clienti orange sunt cam degeaba. 3 ore am fost la telefon si pe chat. Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

Intr-un final am dat de cineva care a stiut sa imi dea un raspuns pe chat. Serviciile hbomax si netflix se puteau activa doar dupa perioada de 14 zile de proba. Momentan am rezolvat dar am primit in pachet si 2 smart carduri care inca nu functioneaza, sa apelez relatii clienti.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Poate îți sunt utile informațiile de aici:

https://www.orange.ro/love/?srsltid=AfmBOoo-s7mRFIwEFC8XRLhvq-qvmL1_UB2Y1WPCrBzc7jWmLe8ybZ1S

 Sigur, mai jos în pagină, unde se detaliază oferta, la ,,Încă mai ai întrebări..."

,,Cum conectez un cont Netflix existent sau cum creez unul?

Dacă ai un pachet Supreme sau Premiere care include Netflix sau dacă beneficiezi de un abonament Netflix cu 3 luni cadou, pentru a te bucura de acces la conținutul Netflix ca parte din oferta Orange, trebuie să finalizezi procesul de activare Netflix. Pentru aceasta, trimite un SMS la 3520 cu textul NETFLIX de pe orice număr de voce activat pe codul de abonat pe care se află pachetul Supreme sau Premiere sau abonamentul Netflix cu 3 luni cadou sau intră în contul My Orange pe care gestionezi acest cod de abonat și urmează pașii descriși mai jos pentru activarea ...

 

  • autentifică-te in My Orange cu datele contului tău Orange de pe care gestionezi acest cod de client și asigură-te că a...
  • accesează bannerul Netflix și vei ajunge în pagina dedicată Netflix dacă ai drepturi de admin

     

  • identifică numărul Orange pe care beneficiezi de Netflix și dă click pe butonul “Creează cont Netflix” 

     

  • alege apoi numărul de telefon pe care vrei să primești mesajul cu detaliile de activare a contului tău Netflix. Dacă beneficiezi de Netflix pe un abonament de voce, vei primi acest mesaj chiar pe numărul abonamentului de voce. "

     

    Baftă!

Nu functioneaza metoda asta. Primesc eroare cand bag parola contului de orange sa trec la pasul urmator.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Atunci ceri ajutor pe Chat Djingo  , din aplicația My Orange - Altele cele 3 puncte din dreapta jos)-Contact și feedback-Scrie-ne transfer operator sau din secțiunea Contact .

Am vorbit si in chat si la telefon. Am fost transferat de 2 ori si a 3 a oara urma sa ma transfere la yoxo si s-a intrerupt convorbirea.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Fă sesizare scrisă, din secțiunea Contact.

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai incercat pasii prin Netflix (cel putin pana la confirmare)? Yoxo nu este compatibil cu oferta si ar trebui sa asociezi contul de servicii fixe pentru Netflix.

 

Am incercat. Am sunat la netflix. Mi-au spus ca orange se ocupa de asa ceva. Ei nu ma pot ajuta pentru ca nu am numar de telefon orange si oferta este cu abonamentul de internet.

Poti pune un printscreen din contul My Orange? Foloseste link-ul lui Vio73. Eu sunt pe prepaid si nu pot activa "plata la factura" (din motive zic ca evidente).

Screenshot 2024-08-30 154707.jpg

Cand ai activat oferta cu Netflix inclus? Ma gandesc ca este posibil sa fie necesare 2-3 zile sau chiar ziua facturarii pentru activare (am vazut ca la abonamente specifica numarul lunii in care Netflix este gratuit, adica lunile 1, 6 si 12 din abonamentul nou activat).

In 19 august mi-au instalat serviciile. La abonamentul premiere am netflix si max gratuit pe toata perioada contractului.

Optiunile astea 2 le am cand apare sa selectez numarul de telefon. Primesc eroare la ambele cand introduc parola contului orange.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Să nu fie o problemă tehnică la tine pe cont! Cel mai bine este să le faci sesizare din secțiunea Contact, pentru că ar trebui să fie analizate cu atenție detaliile.

La contact am doar optiuni de chat, comunitatea adica aici si feedback pentru aplicatie

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Acolo unde scrie Trimite-ne un mesaj, mai jos în pagină, după ce completezi câmpurile necesare. Dacă nu găsești nimic să se potrivească, alegi ,,Altele".

Ori e o eroare la asocierea Netflix, ori nu stiu ce sa zic.

Recomand sa astepti 1 septembrie (sau data emiterii facturii) si, daca tot nu merge, sa mai insisti la relatii clienti. Poate e o eroare pe cont.