la 17-07-2024 07:54 PM
Buna seara.
Receiverul pe conexiunea hdmi nu merge, pentru câteva minute se vede după care dispare imaginea și rămâne sunetul.
Am cumpărat 3-4 cabluri, am intrati la setări receiver sa schimb 1080p, 720i..nimic..la fel.
Noul tv nu are conexiune scart, și nu pot.folosi receiverul, puțin ajutor?
Precizez ca sunt la Roma și am receiverul de ceva ani buni.
Putin ajutor? Cum se procedează?
Mulțumesc.
17-07-2024 08:00 PM - editat 17-07-2024 08:09 PM
Salut,
Ce receiver folosesti? Un model ceva? Ar trebui sa fie scris pe o eticheta undeva.
La o prima vedere....as zice ca problema pare sa fie cablul. In general HDMI-ul e mai pretentios... Dar e posibil sa ma insel.
De asemenea, ce model este si ce rezolutie are televizorul?
Poate gasim o modalitate sa-l adaptam. Sa nu se mai certe unul cu altul. 🙂
la 17-07-2024 08:13 PM
Tv-ul este un LG, 4K. Nu oled, nu mini led. Led 4k .
17-07-2024 10:34 PM - editat 17-07-2024 10:39 PM
Bun! Mersi frumos de detalii!
Posibile cauze si solutii de testat:
Cauze:
Solutii:
Sa-mi zici daca ai reusit ceva si daca te-au ajutat ideile de mai sus. 🙂
17-07-2024 08:48 PM - editat 17-07-2024 08:48 PM
Salutare!
Anunți la ei și spui că echipamentul nu funcționează. Le spui că dorești înlocuirea echipamentului pentru că are probleme.
Poți să anunți problema prin Chat Djingo ( transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sau prin oricare dintre metodele disponibile aici:
https://www.orange.ro/contact/
De regulă , ei schimbă echipamentele când sunt defecte, dar dacă nu are anumite functionalităti, cam tot aia este.
Eu așa schimbam echipamentele, când aveam probleme, inclusiv cu tv satelit.
Baftă!
17-07-2024 11:04 PM - editat 17-07-2024 11:05 PM
Salut,
Având în vedere că echipamentul este vechi, ar trebui sa optezi pentru schimbarea așa cum spune și @Vio73 .
Adaptoarele și cablurile pot fi costisitoare și nimeni nu îti poate garanta că vor funcționa.
la 18-07-2024 09:38 AM
Salut @Swordfish,
De cat timp ai aceasta problema? Ai făcut ceva anume înainte ca problema sa apară prima data?
Ai încercat sa conectezi la TV alt device prin HDMI sa vezi daca face la fel sau nu? Nu uita ca la TV ai mai multe porturi HDMI, ai încercat cu toate?
la 18-07-2024 09:40 AM
Salutare!
Recomand sa verifici daca televizorul daca stie DVB-S2. Daca da, recomand schimbarea dispozitivului cu CI+.
PS: poti proba cu un adaptor SCART to HDMI? Poti proba pe alt televizor? Poate buba este la televizor (si, daca mai este in garantie, rezolvi gratis).
la 18-07-2024 11:27 AM
Salutare,
Din experiența îți spun că schimbarea lui este cea mai buna soluție, faci un efort acum însă îti asiguri o funcționare optimă pe viitor.
Multe adaptoare nu sunt compatibile și reprezintă o pierdere de bani și timp.
la 18-07-2024 07:14 PM
Nu merge nimic, am schimbat receptorul și l-am pus pe alte 3 tv-uri,nimic, am pus hdmi-uri profesionale,nimic.
Am schimbat întrările de la tv hdmi, toate 4, nimic.
Am cumparat un scart to hdmi, reda imaginea dar e sd, slab tare nu se poate viziona.
Nu-mi rămâne decât de schimbat//cumparat altul.
la 18-07-2024 07:27 PM
Este soluția cea mai buna.
Nimic nu se compara cu originalul
la 18-07-2024 07:51 PM
Alt receiver? Problema e ca nu esti in tara. Deci nu cred ti-l va trimite nimeni in afara. Il schimbi eventual cand revii, dar ma indoiesc ca va rezolva problema.
Daca ai incercat toate sugestiile de mai sus si nu s-a rezolvat…nu stiu ce altceva ai putea sa incerci.
Incearca sa iei legatura si cu cineva de la suport. Poate au o idee mai buna.
la 18-07-2024 08:06 PM
”Am cumparat un scart to hdmi, reda imaginea dar e sd”: Redarea prin SCART nu are cum să hie HD. Eventual obții o imagine deformată în cel mai fericit caz, dar în nici un caz HD. Soluția ideală este un echipament schimbat care să redea semnal prin portul HDMI sau un card CI+ pentru simplificare și o telecomandă mai puțin. Alegi ce consideri mai convenabil ție.
la 19-07-2024 11:51 AM
@Swordfish, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 19-07-2024 03:48 PM
Trebuie sa iau legătura cu un tehnician sa vina sa vadă exact cafe e problema, dacă se poate rezolva, dacă nu sa îl înlocuiesc.
Doar ca e puțin mai greu, sunt la Roma, și e mai.greu...trebuie găsit un tehnician din zona mea care a venit.si a instalat antena și.reeceiverlul.
Nit
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor