Avarie din 18.12 Cluj, zona Faget
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-12-2024 09:46 AM
Bună. Din păcate, cred ca ne pierdeți ca și clienți. De 6 zile nu avem nici internet, nici televiziune. Am făcut peste 7 sesizări și nici o rezolvare. Ați trimis într-o singură zi o persoană care să se ocupe de problema. Nu s-a rezolvat nimic. Măcar încercați să faceți ceva. Nu se poate să nu rezolvați după atâtea zile. Să stăm fără net și tv în prag de sărbători.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-12-2024 10:10 AM
@Ramo2, îmi pare foarte rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Putem întreba și noi colegii de la departamentul tehnic care este statusul. Ne poți da, te rog, un număr de sesizare?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-12-2024 10:24 AM
Sigur. Nr. Sesizare 103592660
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-12-2024 10:29 AM
Îmi poți da, te rog, si un cod de abonat (în mesaj privat)? Mulțumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-12-2024 02:09 PM
Am fost sunați ca va veni azi cineva între 12 și 14. Nu a venit nimeni. Chiar atât de neprofesionalisti sunteți? Ne tot promiteți de o săptămână ca se rezolvă și nu se mișcă absolut nimic. Cu cine luați legătura totuși de nu se ia nici măcar o măsura? Dezamăgitor! Nu vă mai recomand nimănui.
