Înlocuire Receiver?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-07-2024 07:54 PM
Buna seara.
Receiverul pe conexiunea hdmi nu merge, pentru câteva minute se vede după care dispare imaginea și rămâne sunetul.
Am cumpărat 3-4 cabluri, am intrati la setări receiver sa schimb 1080p, 720i..nimic..la fel.
Noul tv nu are conexiune scart, și nu pot.folosi receiverul, puțin ajutor?
Precizez ca sunt la Roma și am receiverul de ceva ani buni.
Putin ajutor? Cum se procedează?
Mulțumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
17-07-2024 08:00 PM - editat 17-07-2024 08:09 PM
Salut,
Ce receiver folosesti? Un model ceva? Ar trebui sa fie scris pe o eticheta undeva.
La o prima vedere....as zice ca problema pare sa fie cablul. In general HDMI-ul e mai pretentios... Dar e posibil sa ma insel.
De asemenea, ce model este si ce rezolutie are televizorul?
Poate gasim o modalitate sa-l adaptam. Sa nu se mai certe unul cu altul. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-07-2024 08:13 PM
Tv-ul este un LG, 4K. Nu oled, nu mini led. Led 4k .
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
17-07-2024 10:34 PM - editat 17-07-2024 10:39 PM
Bun! Mersi frumos de detalii!
Posibile cauze si solutii de testat:
Cauze:
- acel receiver nu scoate 4K. Probabil nu mai mult de 1080p. Deci, aici ar fi primul "bottleneck".
- cablul nu suporta rezolutia sau refresh-ul pe care incearca sa il ia televizorul. In general, cablurile ieftine (chiar daca scrie pe ele "4K UHD") nu intotdeauna suporta intr-adevar acea rezolutie. Crede-ma. Am inlocuit 3 monitoare Dell din cauza asta! Si era de la cablu! De-aia zic. Mare grija cu HDMI-urile, in special la rezolutii mari (peste 2K). Pentru 1080p nu ar trebui sa fie probleme.
Solutii:
- daca receiver-ul nu scoate 4K....nu prea ai ce face. Nu stiu daca Orange comercializeaza alt fel de receiver. Dar oricum, atata timp cat nu esti in tara...mai greu cu inlocuitul. Pe de alta parte, nici nu stiu sa existe canale TV cu mai mult de 1080p (asa zisele "HD-uri"). Deci...oricum nu ai vedea super calitate in cazul asta, pentru ca nu vine de la sursa cu rezolutia aia.
- daca TV-ul a venit cu un cablu dedicat, acela e de obicei cel mai bun. Deci incearca eventual si asta.
- incearca sa comuti televizorul pe rezolutie mai mica (1080p maxim). Receiverul si el tot pe 1080p. Vezi daca face vreo diferenta.
Ideea ar fi ca receiverul iti scoate 1080p, dar TV-ul vrea 4K, si cablul...nu stiu daca duce oricum. Deci, ar fi interesant de testat cu rezolutie mai mica, astfel incat sa fie toate aliniate cat de cat la acelasi nivel de suport.
Sa-mi zici daca ai reusit ceva si daca te-au ajutat ideile de mai sus. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-12-2024 10:20 PM
Din experienta proprie: evitati receptorul Vestel C3300 ! Este o tinichea turceasca de doi bani.
Pentru a viziona programe merge, dar se blocheaza des.
Daca e vorba de inregistrare sau timeshift... se complice traba.
Mai exact, inregistreaza, face fisiere *.pvr, dar nu le poate reda.
Aceste fisiere nu le veti putea insa vedea nici pe alt dispozitiv, si nici converti in alt format, cel putin eu nu am gasit o aplicatie care sa le poata folosi. Functia Timeshift merge, dar pentru nu mai mzlt de 1 - 2 minute, altfel se blocheaza.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
17-07-2024 08:48 PM - editat 17-07-2024 08:48 PM
Salutare!
Anunți la ei și spui că echipamentul nu funcționează. Le spui că dorești înlocuirea echipamentului pentru că are probleme.
Poți să anunți problema prin Chat Djingo ( transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sau prin oricare dintre metodele disponibile aici:
https://www.orange.ro/contact/
De regulă , ei schimbă echipamentele când sunt defecte, dar dacă nu are anumite functionalităti, cam tot aia este.
Eu așa schimbam echipamentele, când aveam probleme, inclusiv cu tv satelit.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
17-07-2024 11:04 PM - editat 17-07-2024 11:05 PM
Salut,
Având în vedere că echipamentul este vechi, ar trebui sa optezi pentru schimbarea așa cum spune și @Vio73 .
Adaptoarele și cablurile pot fi costisitoare și nimeni nu îti poate garanta că vor funcționa.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-07-2024 09:38 AM
Salut @Swordfish,
De cat timp ai aceasta problema? Ai făcut ceva anume înainte ca problema sa apară prima data?
Ai încercat sa conectezi la TV alt device prin HDMI sa vezi daca face la fel sau nu? Nu uita ca la TV ai mai multe porturi HDMI, ai încercat cu toate?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-07-2024 09:40 AM
Salutare!
Recomand sa verifici daca televizorul daca stie DVB-S2. Daca da, recomand schimbarea dispozitivului cu CI+.
PS: poti proba cu un adaptor SCART to HDMI? Poti proba pe alt televizor? Poate buba este la televizor (si, daca mai este in garantie, rezolvi gratis).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-07-2024 11:27 AM
Salutare,
Din experiența îți spun că schimbarea lui este cea mai buna soluție, faci un efort acum însă îti asiguri o funcționare optimă pe viitor.
Multe adaptoare nu sunt compatibile și reprezintă o pierdere de bani și timp.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-07-2024 07:14 PM
Nu merge nimic, am schimbat receptorul și l-am pus pe alte 3 tv-uri,nimic, am pus hdmi-uri profesionale,nimic.
Am schimbat întrările de la tv hdmi, toate 4, nimic.
Am cumparat un scart to hdmi, reda imaginea dar e sd, slab tare nu se poate viziona.
Nu-mi rămâne decât de schimbat//cumparat altul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-07-2024 07:27 PM
Este soluția cea mai buna.
Nimic nu se compara cu originalul
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-07-2024 07:51 PM
Alt receiver? Problema e ca nu esti in tara. Deci nu cred ti-l va trimite nimeni in afara. Il schimbi eventual cand revii, dar ma indoiesc ca va rezolva problema.
Daca ai incercat toate sugestiile de mai sus si nu s-a rezolvat…nu stiu ce altceva ai putea sa incerci.
Incearca sa iei legatura si cu cineva de la suport. Poate au o idee mai buna.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-07-2024 08:06 PM
”Am cumparat un scart to hdmi, reda imaginea dar e sd”: Redarea prin SCART nu are cum să hie HD. Eventual obții o imagine deformată în cel mai fericit caz, dar în nici un caz HD. Soluția ideală este un echipament schimbat care să redea semnal prin portul HDMI sau un card CI+ pentru simplificare și o telecomandă mai puțin. Alegi ce consideri mai convenabil ție.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-07-2024 11:51 AM
@Swordfish, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?