la 18-08-2024 04:36 PM - editat ultima oară la 19-08-2024 08:29 AM de DanielaH
Salutare!
Întâmpin și eu și soțul o problemă în roaming si sunt curioasă dacă există vreo rezolvare și s-a mai confruntat cineva cu ea.
Suntem în Germania, zona cu semnal full 4G, dintr-o dată se trece pe E și apoi semnalul scade, până nu mai e semnal deloc (toate astea în condițiile în care noi nu modificăm pozitia neapărat).
Ideea e ca își revine după un restart sau după o trecere de câteva minute pe mod avion. Dar e de-a dreptul frustrant ca atunci când ți-e lumea mai dragă să rămâi fără semnal dintr-o dată…
18-08-2024 04:45 PM - editat 18-08-2024 04:47 PM
Inseamna ca semnalul e f slab si instabil acolo. Mai conteaza si cat de incarcata e reteaua in acea celula.
Incearca sa gasesti manual o alta retea, mai stabila.
Sau ar putea fi aceeasi problema pe care o reclama unii clienti aflati in Grecia. Orange stie de ea si se lucreaza la remediere.
DETALII: https://comunitate.orange.ro/t5/prepay/rooming/td-p/163297
https://comunitate.orange.ro/t5/internet-mobil/nu-merge-internetul-in-roaming/td-p/163295
la 18-08-2024 04:45 PM
Buna,
Ați încercat selectarea manuala a unui alt furnizor local (altă rețea).
Poate fi o problema locală cu rețeaua în zonă în care vă aflați.
la 18-08-2024 04:58 PM
Mulțumesc pentru răspuns! Da, am încercat selectarea manuală a unui alt operator, dar se întâmplă exact același lucru 😞
la 18-08-2024 05:00 PM
Atunci contactați prin chat serviciul clienți Orange pentru a obține informații suplimentare (poate fi o problema generala în zonă sau probleme legate de cont).
la 18-08-2024 04:54 PM
Salutare!
Probabil că trebuie făcută o selectare manuală a rețelei și ales alt operator care nu restricționează accesul în roaming. De asemenea, ar trebui anunțat și suportul Orange despre acest lucru prin Chat Djingo și ceri transfer operator sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 punctulețe din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi tot transfer operator.
Cred că e o problemă care tine și de anumite configurări, care pot fi făcute de ei.
Dar pentru inceput, încearcă să alegi manual alt operator partener.
Baftâ!
la 18-08-2024 05:00 PM
Mulțumesc pentru răspuns!
Am încercat selectarea unul alt operator și nu a funcționat, din păcate. Adică tot pățeam acest lucru.
Am încercat și cu Chat Djingo, dar nu cerusem transferul către un operator. O să fac acest lucru.
la 19-08-2024 09:15 AM
la 19-08-2024 10:44 AM
@Madalaina, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor