anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Roaming cu optiune de internet de 12 euro

NiaCosti
Începător

Am incarcat ieri cu optiune de internet de 12 euro și nu am internet în roaming absolut deloc, țin să preciez că am mai încarcat telefonul cu opțiunea asta și am avut internet în roaming SEE.

Aș vrea să știu care e problema fiindcă nu înțeleg absolut deloc, în aplicație îmi precizează că am 15,5Gb de internet în Roaming SEE

5 Răspunsuri 5

Trixen
#StarMember

Salutare,
Ai zis că nu ai internet in roaming. Dacă îți merge să suni și doar internetul nu îți merge, verifica in telefon setările de data roaming. Adesea sunt oprite, având rolul de-a nu îți crește factura accidental.
Dacă nici apelurile nu îți merg, verifica in telefon să ai roamingul activ și din contul my Orange să ai Roaming (în SEE sau toate țările). Știu că ai opțiunea activa, dar verifica să ai și serviciul activ.
Te așteptăm cu vesti. 🙂

FLo1
#StarMember

@NiaCosti: Înțeleg  că ai folosit opțiunea deci e ok în țara unde ești. Problema pe care cred că o întâmpini este consumul prea mare de date în ultimele 4 luni, întrucât nu ai consumat date mobile în țară, adică național. Detalii regăsești aici. Soluția în această situație este consum din  credit. 

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Daca nu reușești prin metodele prezentate de colegi, încearcă să contactezi serviciul clienți orange prin chat sau telefonic.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Dacă spui că ai folosit deja opțiunea aceasta, posibil să ai restricții legate de politica de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming. Probabil că ai folosit mai puțin în țară și mai mult în roaming în ultima vreme, ceea ce face să te restricționeze.

Din păcate, nu ai alte variante decât să întrebi la Serviciul clienți ce și cum, iar dacă se confirmă, trebuie să încarci doar cu credit și/ sau folosit wifi la greu sau un prepay local.

Baftă!

 

DanielaH
Moderator

@NiaCosti, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?