
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2022 05:55 PM
Sunt in Germania și am terminat limita de Gb in roaming. Nu pot sa mă mai conectez cu datele mobile. Nu se poate face cost suplimentar?
Ce pot face?
Ce pot face?
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2022 06:29 PM
Se poate face, însă depinde de cât timp ești în Germania. Dacă ai mai mult de 60 de zile, de la următoarea dată de facturare vei fi taxat exclusiv pe tarife standard în SEE și nu vei mai avea incluși cei 6,7 GB net.
5 Răspunsuri 5

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2022 06:29 PM
Se poate face, însă depinde de cât timp ești în Germania. Dacă ai mai mult de 60 de zile, de la următoarea dată de facturare vei fi taxat exclusiv pe tarife standard în SEE și nu vei mai avea incluși cei 6,7 GB net.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2022 06:37 PM
Salutare!
Nu prea este indicat să faci așa ceva. Eventual îți iei un SIM prepay local și faci hotspot cu două telefoane sau îl folosești pur și simplu.
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2022 06:39 PM
Mulțumesc. Sunt de 2 săptămâni în Germania

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2022 09:33 PM
Nu știu ce sa zic. Sună la +40374300300 și vezi ce explicații au cei de la call center.

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-06-2022 10:25 PM
Iulian, bun venit in Comunitate!!!
Bănuiesc că ai abonament Fun 10. Probabil că acesta nu permite extracost, mai ales dacă ești un client mai nou sau daca ai avut ceva probleme cu plata de-a lungul timpului, poate fi o restricție pe cont.
Trebuia să consumi mai cu zgârcenie datele. E mult pt 2 săptămâni!
