la 02-01-2025 11:29 AM
Buna ziua,am trecut prin Orsova ieri,in timp cr conduceam am primit mesaj ca am atins limita de 40 euro,api 50 euro si ca daca vreau sa continui sa fac vost suplimentar pana la suma de 100 euro maxim sa dau mesaj cu “DA” la numarul de telefon expus acolo,nu am dat mesaj ,din contra am oprit roaming ul si cand am verificat aplicatia deja facusem 707 euro cost fara nici macar sa parasesc tara,ce rezolvare e intr un caz de genul?
02-01-2025 11:51 AM - editat 02-01-2025 11:55 AM
Salutare!
Este cunoscut faptul că în zonele de graniță trebuie să dezactiveze roaming, pentru a nu intra pe cost suplimentar. Plus că trebuia la primul SMS să o faci. Dacă ai făcut-o și tot te-a rupt, destul de neplăcut!
Mai sunt și alte persoane care se vaită, dar din păcate, lipsa informării aici duce.
Telefonul s-a conectat involuntar la rețeaua sârbă și nefiind în UE, cam așa stau lucrurile!
Lasă totuși o sesizare din secțiunea Contact , unde povestești că ai dezactivat și toate cele, poate găsești înțelegere!
Îmi pare rău!
la 02-01-2025 11:54 AM
Am facut o la primul sms,au venit ambele sms uri de-o data,plus ca nu inteleg de ce nu a functionat limita de 50 euro pe care o am pusa ? Ce hotie mai e si asta ,in mesaj scrie clar ca am atins limita de 50 euro si daca vreau sa continui pana la limita de 100 euro sa trimit mesaj,nu am trimis si s-au facut 707 euro,deci ce logica are sa mai am limita aia daca nu functioneaza,cine plateste ca orange nu si-a respectat indatorirea de a bloca roaming ul in momentul in care s a atins limita de 50 euro?
la 02-01-2025 11:58 AM
Lasă sesizare scrisă, explicând toate detaliile. Ei vor verifica ce s-a întâmplat și sper să se rezolve!
02-01-2025 12:42 PM - editat 02-01-2025 01:02 PM
Dacă ești client Orange (oroc) și ai fost tarifat la preturile din link de mai jos nici nu avea cum să se activeze acea limita la timp.
https://www.orange.ro/roaming-orc/#
Cel mai bine faci o sesizare scrisă către Orange prin formular contact și le explici ce sa întâmplat.
https://www.orange.ro/contact/
Pe viitor daca te mai afli prin zone apropiate de granita selectează manual rețeaua.
Nu ar strica și o portare de la Orange (oroc) la Orange (Oro) pentru că au tarife mai acceptabile.
Ai aici zonele cu potențial de risc de roaming involuntar.
https://www.ancom.ro/harta-aisemnalro-actualizata-cu-localitatile-cu-risc-de-roaming-involuntar_6281
la 02-01-2025 12:45 PM
Pai si e undeva mentionat ca e vina mea ca n au fost in stare sa se activeze limita ? Mai stiti pe cineva care a patit asta si daca da care a fost solutionarea ?
la 02-01-2025 12:55 PM
Noi suntem clienți ca și tine.
Pentru a se lua masuri trebuie depusa o sesizare.
Personal cred că ai dreptate și nu este normal ca astfel de lucruri să se întâmple.
Normal daca treci prin aceste zone ar trebui sa fii și tu foarte atent.
Eu as selecta manual rețeaua in aceste zone de risc (de siguranță).
la 02-01-2025 01:04 PM
Mai sunt ceva topicuri asemănătoare:
https://comunitate.orange.ro/t5/roaming/cost-suplimentar-enorm-f%C4%83cut-la-cazanele-dun%C4%83rii/t...
sau acesta:
https://comunitate.orange.ro/t5/roaming/cost-suplimentar-enorm-f%C4%83cut-la-cazanele-dun%C4%83rii/t...
sau acesta:
https://comunitate.orange.ro/t5/roaming/cum-putem-evita-roaming-ul-accidental/td-p/65692
Eu țin roaming-ul inactiv mereu și îl activez doar în caz de nevoie.
la 02-01-2025 12:05 PM
Eu țin mereu activ roaming doar pt SEE. Numai tine activ roaming pt toate tarile
la 02-01-2025 09:15 PM
Imi pare rau pt situatie! Din pacate, asa se intampla in zona de granita cu tari non SEE, daca ai activat roamingul pt toate tarile.
Tarifele, mai ales la net, pt tarile non SEE sunt f mari si risti sa aduni o datorie imensa in cateva minute. Cand primesti primul SMS ca ai ajuns la 50 de euro, exista riscul sa fi ajuns deja la 100 de euro sau mai mult, pt ca dureaza pana se transmit datele de la o companie la cealalta, iar MB se consuma rapid.
Noi nu te putem ajuta decat cu niste sfaturi, fiind clienti ca si tine. Fa o sesizare scrisa la Orange, cum ti-au explicat si colegii, in care sa explici circumstantele si poate obtii o reducere sau o esalonare a platii.
Bafta si multa atentie pe viitor!
la 03-01-2025 09:29 AM
"Asta este" esti bun de plata - un lucru "bun" ai invatat : ca roamingul nu se tine deschis pe teritoriul tarii mai ales in zone de granita - oricum telefoanele vin setate din "fabrica" cu roamingul inchis iar tu l-ai activat ! la un moment dat ..
la 03-01-2025 04:25 PM
Din pacate, a invatat prin metoda mai dura, adica a buzunarului, lectia asta. Nici eu nu-mi inchid roamingul in tara, doar cand ma apropii de nonSEE (Banat sau, cum a fost intr-un concediu, Turcia).
PS: oare a citit postarile mele (si nu doar de aici) din ultimii 10 ani cand tot ziceam ca la granita nu se tine netul deschis decat daca esti constient de ce se intampla? Mai zic de ANCOM ca recomanda prudenta in zonele cu graninta nonSEE? Vad ca e cam degeaba.
PS: Orange e singurul operator din Romania care activeaza, by default, doar roaming SEE si protejeaza clientii de asemenea incidente...
la 03-01-2025 04:29 PM
Imi pare rau ca ganditi asa,dar nu o sa ma opresc pana nu anulez acest cost suplimentar,inclusiv cu un avocat,pacat ca nu au fost in stare sa iti respecte contractul cei de la orange si sa imi blocheze costul cand a atins 50 euro,nu degeaba am niste limite acolo,o sa aiba parte de plangerile mele peste tot ,plus ca ANCOM RECOMANDA PRUDENTA LA GRANITA DAR ORANGE NU E IN STARE SA BLOCHEZE INCIDENTELE DE GENUL,Cand esti furat pe fata crede-ma ca nu e normala situstia deloc
la 03-01-2025 08:55 PM
Orange nu e obligat, exact cum nici tu nu ești. De aici pleacă discuția de bază.
Dacă Orange e de vină, să plătească. Dacă, prin neglijență, tu ești de vină... nu are sens discuția. De 4 ani ies anual din țară și am grijă de buzunar când vine vorba de țări din afară UE. Am fost la Cazanele Dunării în 2019 și, cât am fost în barcă pe Dunăre, mă întrebam de ce nu am semnal la telefon (roamingul de date îl aveam închis). După ce m-am întors la hotel am realizat că roamingul din abonament era activ doar UE, nu și pentru restul. Din întâmplarea asta poate învață și alții.
Te rog să te gândești că binele tău ți-l asiguri singur.
la 04-01-2025 01:07 PM
Man Orange te-a avertizat ! portocala nu stia ce faci tu .. daca cumva incheiai o "afacere" importanta si aveai nevoie de net iar Orange iti taia netul chiar atunci !... sunt clienti de genul asta (ca nu este cazul tau asta este altceva)
si inca ceva tu acei "gb" i-ai consumat (chiar si involuntar )de regula ce consumi platesti
chestia cu "avocat" angajat nu sperie pe nimeni 😋
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor