la 20-11-2025 12:53 PM
Hello all,
Am vazut prin diferite forumuri ca orange ar limita intentionat viteza abonamentelor?
De exemplu in acelasi locatie conectat la acelasi antena telefon pe Yoxo downlodeaza cu 1000 Mbps si abonamentul normal este limitat la 400-500 Mbps.
Si intradevar oriunde as face speedtest in Timisoara unde este N87 nu trec de 400-500 Mbps.
A mai observat cineva acest lucru?
la 20-11-2025 01:56 PM
Era bine daca ai fi testat și cu un prepay sau cu Yoxo înainte. Ai fi fost convins că problema este de la Orange și ai fi putut argumenta mai cu incredere. Totuși, merita incercat (sa verifice/resetare cont).
la
20-11-2025
02:03 PM
- editat ultima oară la
20-11-2025
04:30 PM
de
AndreeaAC
au resetat setarile. aceeasi chestie, si vezi duma
Am inteles. Pe cat de performant este telefonul cel putin pe AI si camera foto cat mai naturala, sa stiti ca acum viteza sa este una chiar foarte buna. De la primele pixeluri comercializate catre Europa de Est au fost probleme de semnal .
la 20-11-2025 02:12 PM
Din păcate, având esim e mai greu sa testezi sim-ul într-un alt telefon. Posibil ca și telefonul sa fie cauza. Numai în urma testelor poți afla cauza exacta.
la 20-11-2025 02:16 PM
Unul din lucrurile care nu-mi plac la Pixel este factul ca nu "plagiaza" ce fac cei de la Apple cu IPhone: sistemul de operare este facut "in casa", iar dispozitivele sunt facute dupa specificatiile proprii (am putea spune ca tot "in casa" sunt facute). Chiar ar putea sa le stranga suruburile mai bine (atat hard, cat si soft). Apple le face mai bine (nu-s perfecte, unele chestii par sa fie lipsa voit, dar IPhone e cu cel putin un pas in fata Pixel cand vine vorba de experienta de utilizare).
la 20-11-2025 02:04 PM
Stiu, dar mai e un topic de la ceilalti colegi cu Yoxo si ar fi putut alege de acolo (cu acelasi beneficii pentru el). 🙂
la 20-11-2025 02:28 PM
Salutare!
Încearcă să treci prin mod avion, pe 2g și să revii, după care încerci iarăși. Am pățit și eu în trecut, având abonament mai mic sau mai vechi. După upgradarea abonamentului, nu am mai avut probleme. Uită-te în contract și vezi să nu scrie viteză 5g ( până la 500 Mbps).
Dacă este așa, nu ai ce face decât să faci upgrade. Și eu am avut problema asta, ți-am spus. Am prelungit imediat abonamentul la aceeași valoare, dar fiind nou, n-am mai avut probleme. Era Fun 11 și am trecut la Smart 11.
Baftă!
la 20-11-2025 02:31 PM
Am Smart+ pana la 1500 Mbps, am incercat sa bag avion si inapoi dar ramane la fel
Cu serviciul clienti nu am rezolvat nimica, E vina telefonului... E reteaua undeva aflati..... nici un raspuns nou...
la 20-11-2025 02:42 PM
Zi-le să-ți dea o resetare de cont, poate ai ceva ,, agățat " pe profil.
la 20-11-2025 02:42 PM
au dat acelasi rezultat
la 20-11-2025 02:54 PM
Ce telefon ai? Stiu că ai mai scris și pe Softpedia, dar am uitat.
la 20-11-2025 03:02 PM
Am pixel10 acum.
Vitezele is la fel ca pe Pixel 6 si pentru pixel 10 am generat un esim nou
la 20-11-2025 03:16 PM
Da, ciudat rău. Eram și eu limitat în trecut, dar știam, cum ți-am zis.
la 22-11-2025 02:02 PM
Bun hai ca am elucidat misterul....
Tot Orange este de vina 😄
Cand fac speedtest aplicatia se conecteaza la serverul de Orange Cluj, si ghici, Orange se auto saboteaza si limiteaza viteza la test.
Am mai citit ca orange mai limiteaza si viteza depinde ce IP primesti.
Si ghici pornesc netograf, depasesc lejer 600 Mbps, noaptea am prins cam 700....
Asa ca draga orange ai grija ce faci ca creezi numa clienti frustrati aiurea....
la 27-11-2025 07:38 PM
Testează pe Orange București sau prin Nperf.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor