anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Limita incarcare prepay de pe abonament

nicolae1988
Junior entuziast

Salut,

Am abonament de 8 euro de 3 luni si tot incerc sa incarc o cartela cu 6 euro si nu pot. Imi da eroare. Daca incarc cu 5 euro se poate. Inteleg ca suma pe care o poti incarca depinde de plata facturilor din ultimele 12 luni, insa eu am incarcat de pe abonament din prima luna cu 5 euro cartela si ma asteptam ca dupa 3 luni sa pot incarca cu mai mult. Imi ziceti, va rog care este algoritmul de calcul al sumei cu care se poate incarca o cartela prepay.

14 Răspunsuri 14

Pololică
#StarMember

Abonamentele noi au anumite restrictii de cost suplimentar (care includ si reincarcarile) pentru cateva luni (stiam de 3, dar nu bag mana in foc).

Incearca sa faci reincarcare din aplicatie sau web. Eu am avut (aproape 2 ani) reincarcare programata cu plata la factura si nu am avut probleme (si reincarcam 11E/1x5E+1x6E). Adevarul este ca am avut (ultimii 3 ani) 3 abonamente la orange in valoare de 20-22E (doar abonamentele). In vara, am avut reincarcari de 30E (fara TVA), in conditiile in care suma tuturor abonamentelor era de 20E.

nicolae1988
Junior entuziast

@Pololică am incercat din toate aplicatiile posibile, web, mobile, din interfata telefonului si nu merge 😞 De aia intreb care este algoritmul de calcul al sumei maxime ce poate fi incarcate pe un prepay.

Poate @DanielaH poti tu ruga colegii tai sa ofere informatii legate de algoritmul de calcula al sumei maxime ce poate fi incarcate pe un prepay?

Sigur. Revenim când avem un răspuns.

@DanielaH oare ai un raspuns de la colegii tau legat de topicul asta? 

Anonim
Neaplicabil

Eu pot avea încărcări de maxim 200 euro lunar și aceasta după aproape 22 de ani de abonament neîntrerupt. La tine scrie clar că aceasta este limita... o accepți sau faci upgrade la un abonament mai generos. Ori găsești altă modalitate de încărcare, de exemplu cea cu plata în momentul încărcării, cu cardul bancar, nu inclusă în factura lunară.

delfinas
#StarMember

Nicolae, tu ai abonament nou și vrei sa reîncarci cu o valoare apropiata de cea a abonamentului, ceea ce e cam riscant pentru Orange. Nu știu care e algoritmul, dar contează vechimea, seriozitatea in a plăti abonamentul la timp și valoarea acestuia.

Încearcă să plătești cu cardul direct, nu pe factură, și poți încărca cu cât vrei tu.

DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-rencrc-o-cartel-prepay-online-cu-cardul-bancar-43

nicolae1988
Junior entuziast

@delfinas in ultimele 3 luni am platit abonamentul de 8 euro + 5 euro incarcare cartela, in total 13 euro pe luna, nu mi se pare riscant pt ei, avand in vedere ca e dublu, plus sunt client de prepay din 2007 si mereu am avut incarcari, de pe card, ce-i drept de cam 30 euro pe luna.

Ce vreau sa stiu e doar algoritmul care il folosesc ei. Daca de ex trebuie sa am abonament mai mare pentru a incarca mai mult, care e valoarea abonamentului necesar? Deci algoritmul imi trebuie. Ce informatii ofera ei publicului e nimic, doar generalitati, nimic concret legat de cum se aloca limita aia.

Plus daca asta e problema ca le e frica ca nu platesc sume mari, poate ar trebui sa nu lase sa se faca consum extra daca eu nu vreau consum extra peste abonament, sau sa se raspunda la numere de telefon taxate cu 10 euro/minut, etc

Pai nici extracost nu poți face "fără număr", chiar dacă ești pe abonament. Și extracostul este în funcție de vechime, seriozitate, valoarea abonamentului. Daca depășești prea mult beneficiile abonamentului, ți se suspendă, mai ales în roaming. Sunt in Comunitate câteva topice pe tema asta.

 

Salut,

Nu exista un astfel de algoritm.Limita de reincarcare a unui cont PrePay, de pe un numar de abonament Orange, depinde de valoarea facturilor pe care le-ai achitat în ultimele 12 luni. Pentru a afla numarul maxim de reincarcari pe care il poti face lunar poti apela Serviciul Clienti, la numarul 300 sau 0374300300.

Salut @OrangeAssistant 

Un algoritm trebuie sa existe, totul se baseaza pe algoritmi in sisteme IT, construiesc astfel de sisteme IT de 15 ani. Daca ceea ce zici e adevarat si nu exista un algoritm pentru calcularea limitei, atunci inseamna ca limita e setata manual de o persoana fizica in contul meu si nu se updateaza decat daca cineva o updateaza manual in sistem. Ma indoiesc ca nu exista un algoritm care updateaza automat, dupa un timp, limita din contul meu orange, dupa ce se atinge un anumit prag de plati, sau un anumit prag de euro consumati la plata facturilor.

Deci ce caut sa stiu este cat trebuie sa fie valoare totala a facturilor din ultimele 12 luni ca sa pot incarca o cartela cu 6 euro de pe contul meu de abonat. In momentul de fata nu pot incarca decat cu 5 euro.

Ma astept la un raspuns de genul:

Daca suma totala a facturilor in ultimele 12 luni > 60 euro atunci o sa poti incarca cu 6 euro o cartela de pe abonamentul tau.

 

Pai... tocmai a raspuns ca algoritmul depinde de abonament (si as completa cu bonitatea clientului).

Cand faceam reincarcari de pe abonament, regulile (principale/standard) pentru plata la factura erau asa:

  • maximum 5 reincarcari
  • maxim 3 reincarcari de minim 6E (pana la 100E de reincarcare) aduc beneficii (puncte si 30GB pentru fiecare numar care reincarca (nu cartela, ci abonamentul)

Pentru a reincarca mai mult de 5 numere, trebuia sunat la relatii clienti si discutat. Stiu ca la toti operatorii sunt anumite restrictii in primele luni de la abonare, ulterior, in funtie de cum se prezinta clientul (in special la platile in termenul scadent), limitele pot fi modificate.

Anonim
Neaplicabil

Eu pot reîncărca cu 200 euro dintr-un foc... o fi de bine, o fi de rău? Din păcate e doar credit și riscă să fie consumat pe mai știu eu ce 😀

Nu stiu cat de mult merita cei 200E la cate "mici erori" sunt in sistem (o conectare de 0.02E consumata de telefon, ba o eroare de 0.01E pe undeva, etc).

Salut,

Vrem sa stii ca serviciul de reincarcare este oferit cu o anumita limita de reincarcare, setata pentru fiecare abonat, in functie de vechimea si istoricul de plata al abonatului. Verificarea si comunicarea acestei limite, pentru fiecare cont, se face prin contactarea Serviciului Clienti.