anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Date contact Orange,sesizări,reclamații,nimic...totul praf la ăștia!!!

Alindrumen
Junior entuziast

Unde pot face și eu niste sesizări,reclamații?? La 300 e jale...stau zeci de minute...nimic..nici un operator..nu exista rețea mai praf că asta...

Pe scurt am portat niste numere in mizeria asta de rețea...dar după surpriza,nimic nu merge,net slab,H+ și 4G fals..viteze de 3-4mb/s, vocea e întrerupta mai mereu, condițiile contractuale nu sunt respectate,precum și mai multe nereguli..am sesizat online ..nimic...pe site .. nimic...nu mă sună nimeni..să mă întrebe...

Voi citi contractul și voi rezilia tot...le duc telefoanele sa se spele cu ele pe cap...feriti-va de Orange... Cei mai nenorociți!!! Nu respecta clienții,își bat joc...nesimțiți...desigur voi sesiza și ANPC și ANCOM azi mâine...am peste 8 sesizări depuse...absolut NIMIC...numere de înregistrare,etc..0 barat...rețea de **beep**...

Apropo...adresele de email reclamații.clienti@orange.ro, serviciul.clienti@orange.ro...oare mai sunt valabile?? Le mai aveam in email de acum ani când sesizam nereguli...

Mulțumesc frumos aștept niște sfaturi cum pot da de ticăloșii ăștia sa le expun problema..daca nu soluționăm amiabil situația.. reziliere și reclamații la ANPC și ANCOM!!

Zi plăcută!!!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău pentru problemele întâmpinate, dar întotdeauna trebuie verificat semnalul înainte de a încheia un contract. Sigur, se poate rezilia fără probleme, dacă le dovedești că sunt probleme în zona în care locuiești. Poți rezilia din secțiunea Contact:

Pentru Orange Romania:

https://www.orange.ro/contact/

Iar pentru Orange Romania Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Dacă le-ai depus sesizări, trebuie să aștepți și un termen de rezolvare și să ai un răspuns scris să te adresezi cu el altor instituții, altfel o faci degeaba.

Toate problemele au rezolvare, dar pentru asta trebuie să fim calmi și să avem răbdare!

Nu ai primit un număr de înregistrare și un termen la sesizare?

Cât privește faptul că sunt cele mai proaste servicii, nu e bine să generalizăm, că nu este peste tot la fel. La mine, de exemplu, pe o rază de vreo 60-70 Km stă mult mai bine decât concurența (oricare ar fi ea). Sigur, nu e nimeni perfect, fiecare având problemele lui. Eu am servicii de la ei din 1998, am avut și pe la alții în paralel și mi s-au părut mult mai slabi ceilalți. Dar fiecare dintre noi întâmpinăm situații și situații, de-aia suntem diferiți!

Baftă orice ai face mai departe!

 

 

Vizualizare soluţie în postul original

25 Răspunsuri 25

paulradumacarie
Junior entuziast

Eu zic ca este momentul de plangere la ANPC si ANCOM. O sa-mi multumesti mai tarziu. Te chinui degeaba incercand sa dai de operatori.

Da astăzi o să le fac...mâine iar... poimâine iar...nu ii las..o sa solicit expres sancționarea operatorului..nu mai accepta avertismente,etc... ANPC să aplice legea cum trebuie împotriva acestor hoți ordinari!!!😡😡😡🤬🤬🤬

Anonim
Neaplicabil

Uneori singura cale de rezolvare este ANPC, ancom, de exemplu eu când eram client Vodafone timp de 3 luni am tot făcut reclamații peste reclamații și primeam numai promisiuni, după o reclamație la ANPC sa vezi cum ma căutau cei de la Vdf și problema a fost rezolvată ca prin minune

Da, asa este. Eu am facute plangeri la toti operatorii de telefonie de la noi, nu stau la discutii si sa ma milogesc de ei. De fiecare data m-au sunat ei :)))

 

arsradu
#StarMember

Salut,

Daca semnalul este sub asteptari (si pare sa fie), si nu se face nimic in sensul asta, poti rezilia fara nicio problema unilateral contractul.

Ca idee, daca la 300 nu reusesti sa iei legatura cu un consultant, si esti client Orange Romania SA (NU fostul Telekom Fix), ai la dispozitie si chat-ul Djingo. In cazul asta, pentru transfer la operator, trebuie doar sa scrii "transfer operator". Daca esti in timpul programului, si exista un consultant disponibil, ar trebui sa-ti faca transfer si sa poti discuta cu cineva.

Daca esti client Orange Romania SA, adresa este: serviciul.clienti@orange.ro si da, ar trebui sa fie valabila.

Pentru Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix), adresele sunt:

Atat pentru ORO cat si OROC, ai la dispozitie si pagina de contact: https://www.orange.ro/contact/

Mai multe informatii aici

Client Orange

Sesizări le le-am făcut la adresele de mai sus ..pe email și încă odată pe adresa lor de contact de pe site...deci au de la mine peste 20 sesizari..privind aceleași aspecte..dar de confirmare primesc email doar când trimit din secțiunea contact pe site...totuși...absoluți incapabili..nemernici ordinari...nu sună sa rezolvam...nimic nimic...mi se pare in contract că am 30 zile termen de reziliere...dar nu as prea vrea...eu am propus că soluție reducerea drastica a valorii abonamentelor dar și a beneficiilor desigur...dar ei nu răspuns veci.. mama lor de tâlhari 😂😂

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău pentru problemele întâmpinate, dar întotdeauna trebuie verificat semnalul înainte de a încheia un contract. Sigur, se poate rezilia fără probleme, dacă le dovedești că sunt probleme în zona în care locuiești. Poți rezilia din secțiunea Contact:

Pentru Orange Romania:

https://www.orange.ro/contact/

Iar pentru Orange Romania Communications:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Dacă le-ai depus sesizări, trebuie să aștepți și un termen de rezolvare și să ai un răspuns scris să te adresezi cu el altor instituții, altfel o faci degeaba.

Toate problemele au rezolvare, dar pentru asta trebuie să fim calmi și să avem răbdare!

Nu ai primit un număr de înregistrare și un termen la sesizare?

Cât privește faptul că sunt cele mai proaste servicii, nu e bine să generalizăm, că nu este peste tot la fel. La mine, de exemplu, pe o rază de vreo 60-70 Km stă mult mai bine decât concurența (oricare ar fi ea). Sigur, nu e nimeni perfect, fiecare având problemele lui. Eu am servicii de la ei din 1998, am avut și pe la alții în paralel și mi s-au părut mult mai slabi ceilalți. Dar fiecare dintre noi întâmpinăm situații și situații, de-aia suntem diferiți!

Baftă orice ai face mai departe!

 

 

O rabdare din aprilie pana in iulie, in cazul meu de exemplu, e suficienta ca toate problemele sa se rezolve??? Sau, sa mai astept?

Alindrumen
Junior entuziast

Aoleu...după 7-10 zile trebuia dat în ei... reclamații tata la toți..nu mai accepta mizeriile lor... dacă v-ați da Seama de câți oameni își bat joc,bătrâni,necunoscători in cauză...etc...taxe reziliere,facturi abuzive,etx...și ANPC ii cam acoperă cu avertismentele lor...dar îl contactez direct pe șeful ANPC că am.vazut că este activ intens pe rețelele de socializare..nu se poate așa ceva...să le de-a câteva amenzi usturătoare..de zeci de mii de lei...de fapt la fiecare sesizarea ar trebui până se învață minte sa nu mai păcălească oamenii!!! Nesimțirea e imensa..

Alindrumen
Junior entuziast

Am depus în secțiune contact cele 10 sesizări...aproape zilnic...termen de soluționare 48 ore...dar de pe 01.07 zilnic depun..nimic..email nimic...telefoane nimic...semnal apare 2-3 linii...dar internet h+ in general și un fals 4g rareori..maxim 4-5 MB/s..deși pe harta arata localitatea mea 4g+ semnal excelent... FALS total...iar apeluri cu întreruperi,etc...din 2017 nu au rezolvat nimic...tot așa prost...niște ordinari...pacat că și ANPC au început să fie cu ei..înainte in max 5-7 zile era soluționată speță...acum nici după 30 zile nu am primit răspuns...mai aveam 2 sesizari depuse în 06.06...nici un răspuns până astăzi..nimic..fac altele azi...

Blue12
Senior

"Voi citi contractul și voi rezilia tot...le duc telefoanele sa se spele cu ele pe cap...feriti-va de Orange... Cei mai nenorociți!!! Nu respecta clienții,își bat joc...nesimțiți...desigur voi sesiza și ANPC și ANCOM azi mâine...am peste 8 sesizări depuse...absolut NIMIC...numere de înregistrare,etc..0 barat...rețea de **beep**..."

Nu stiu daca urmaresti ce se posteaza in comunitate, dar in ultimul timp, toata lumea spune exact ca tine. Si eu spun exact ca tine, si iti dau dreptate. Mai nenorocita retea nu exista, pe cat de mari asteptari am avut de la Orange si pe cat de mult mi-am dorit sa vin in aceasta retea, asa fug acum de ei.

Niste INCAPABILI, si NESIMTITI mai mari ca la Orange, nu stiu unde mai gasesti. Toti spun ca Telekom este obraznic cu clientii, desi eu o nesimtire mai mare ca la Orange n-am vazut.

Sesizeaza neaparat ANCOM si ANPC. Si eu am facut la fel, acum astept raspunsul lor. Dupa ce primesti raspuns, si 100% ti se va face dreptate, ai doua optiuni: te multumesti cu solutia de la autoritati, sau reziliezi tot.

Ca sa nu uitam, draga Orange, ca site-urile de stiri spun ca va concediati anul acesta vreo 500 de angajati, deoarece nu mai aveti clienti. Oare de ce nu mai aveti clienti????

Alindrumen
Junior entuziast

Nu prea as rezilia..că am luat telefoane gratis și le-am împărțit cadou la familie...dar am propus reducerea drastica a valorii abonamentelor și a beneficiilor desigur...dar după 9-10 sesizări nimic absolut nimic...mi-a trimis răspuns odată că ar fi vorbit cu mine și am găsit soluția...dar FALS...nu mă sunat nimeni și nu am găsit soluția...oricum azi până la orele 22 voi sesiza ANPC și ANCOM 

Anonim
Neaplicabil

daca ziceți ca la orange e cel mai rău mergeti la Vodafone sa vedeți acolo circ 😂. La orange încă e ok in comparație cu alții, va spune unu care sa plimbat cu numărul prin toate rețelele. 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Și eu am avut o vreme 2 numere la alții și chiar nu mai vreau.