Cartela sim - persoana nu ma aude sau spune ca am telefonul închis
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-10-2024 09:33 PM - editat ultima oară la 21-11-2024 07:24 PM de DanielaH
Când sunt apelata , persoana nu ma aude sau spune ca am telefonul închis, Ca solutie am schimbat cartela SIM la operator, și am mutat cartela pe alt telefon și la fel se întâmplă. Ce as putea sa fac ?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-10-2024 10:06 PM
E din cauza semnalului deficitar din zona în care folosești telefonul tău. Din acest motiv fie nu ești auzită sau în unele situații nu se realizează conexiunea (asocierea numărului) cu telefonul pentru ca acesta din urmă să sune (să fie apelat).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-10-2024 08:29 PM
Va mulțumesc ptr răspuns. Dar mi au verificat semnalul în zona în care stau, si nu sunt probleme. În interior am probleme și uneori și exterior, dar ceilalți membrii ai familiei nu au astfel de probleme. Între timp am schimbat cartela și aceleași problema. Mi s a propus de orange sa activez mesageria vocala ptr a vedea situația apelurilor pierdute.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-10-2024 09:47 PM
După cum menționam, eventuale dificultăți ale semnalului la interior, cu atât mai mult dacă se manifestă doar la un echipament (telefonul tău) atunci e o problemă și de telefon. Adică îți recomand să utilizezi un telefon care este utilizat și de ceilalți membri (marcă / model / generație). De exemplu în cazuri extreme, unele modele mai vechi pot avea recepție pentru voce/semnal mai bună decât modele mai noi. Sau poate în timp se va îmbunătăți situația antenei pentru semnalul din zonă. O noapte senină.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-11-2024 07:34 PM - editat 21-11-2024 07:35 PM
Consultă și harta de acoperire orange la locația ta, ca referință , pt a fi sigură că acoperirea nu e de vină
Link: https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-10-2024 06:17 AM
Salutare!
Dacă acest lucru se întâmplă la interior și ai acasă internet fix prin wifi, temporar poți activa apel wifi pe telefon, iar ulterior depui sesizare din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Cum setez telefonul pe apel wifi?
Ai aici pașii , mai jos în pagină! Sigur, o altă condiție ar fi să ai un smartphone, pentru că nu va funcționa pe cel cu butoane.
Poți încerca și varianta aceasta cât stai acasă sau în anumite locuri unde nu prea este semnal la interior. Rețeaua este într-o continuă transformare și se pot modifica lucrurile, dar depune sesizare, cum spuneam.
De asemenea, poți seta telefonul pe edge/3g, de la ,,setări rețele mobile" , dar datele mobile vor funcționa foarte greu.
Ai aici o reprezentare despre cum ar trebui să faci!
Sper să reușești cumva!
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-10-2024 08:30 PM
Va mulțumesc ptr răspuns. Dar mi au verificat semnalul în zona în care stau, si nu sunt probleme. În interior am probleme și uneori și exterior, dar ceilalți membrii ai familiei nu au astfel de probleme. Între timp am schimbat cartela și aceleași problema. Mi s a propus de orange sa activez mesageria vocala ptr a vedea situația apelurilor pierdute. Am încercat s-o cu soluția propusa de dvs. La fel.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-10-2024 06:03 AM
Dacă ceilalți membri ai familiei nu au probleme în aceeași locație, atunci este clar că telefonul este de vină. Recomand și eu să încerci și cu alt telefon, eventual cu al unui membru al familiei care nu are probleme.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-10-2024 01:57 AM
Salutare! Cate liniute de semnal din cate aveti atat la interior cat si la exterior, tu si ceilalti membri ai familiei? Si ce modele de telefoane folositi?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-10-2024 04:13 PM - editat 21-10-2024 04:17 PM
Buna @Carmenuta2009
Ce model de telefon ai?
Banuiesc o setare a telefonului pe modul "nu deranjati" sau alte restrictii de apel.
Pentru Android:
- Deschide aplicatia „Telefon”.
- Apasa pe cele trei puncte sau pe „Mai multe” (de obicei in coltul din dreapta sus).
- Alege „Setari” sau „Setari apel”.
- Verifica optiunile precum „Nu deranja”, „Redirectionare apeluri” sau „Setari avansate”.
Pentru iOS:
- Deschide aplicatia „Setari”.
- Deruleaza in jos si apasa pe „Telefon”.
- Verifica optiunile, precum „Nu deranja”, „Redirectionare apeluri” si „Blocheaza contactele”.
Multumesc pentru eventualul raspuns.
Zi cu soare!🌞
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-10-2024 10:29 PM
Am un Samsung A54. Am dat un restart la setările din fabrica. O sa vad ce se întâmplă. Va mulțumesc.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-10-2024 10:34 PM
Multumesc pentru raspuns @Carmenuta2009
Ai incercat sa verifici si cele mentionate de mine inainte de resetare?
Te asteptam sa ne spui daca a functionat.
Seara faina!🌙
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
22-10-2024 03:19 AM - editat 22-10-2024 03:23 AM
Eu cred ca tu ai dat resetare de fabrica degeaba, tu defapt ai semnal slab în interior, iar Samsung-urile, mai ales cele de buget sunt recunoscute ca nu au o recepție la fel de bună a semnalului, cum au alte telefoane. De asta te și întrebasem ce te-am întrebat, dar nu ai răspuns...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-11-2024 12:13 PM - editat ultima oară la 21-11-2024 12:19 PM de DanielaH
Bună ziua
Când sunt apelata spune ca am telefonul închis, Ca solutie am schimbat cartela SIM la operator, și am mutat cartela pe alt telefon, și este ok. Telefonul fiind in garanție l am trimis în service. Menționez ca am un Samsung A54. Cf fisei de service,, mi au înlocuit pba, fpc, modul usb, și resoftare. De vreo 2 săptămâni, problema a reapărut. Ceilalți membri de familie sunt în aceeași rețea, și nu întâmpină aceasta problema. Ce este de făcut în acest caz? Va mulțumesc.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-11-2024 12:45 PM
Salut Carmen. Este cumva în zona de domiciliu semnalul mai deficitar? Se întâmplă și dacă încerci semnalul să fie restricționat la 4G sau 3G sau chiar 2G? Posibile probleme pot exista pe partea de recepție (antenă telefon). Eu de exemplu am încercat într-o zonă cu semnal mai slab, iar un telefon mai vechi (cu taste) are semnal chiar mai bun pentru voce decât unul smart. Dar la fel, poate depinde chiar și de la un model/marcă la alta.
Soluție? Dacă nu ai probleme cu SIM-ul într-un alt telefon, atunci retrimite telefonul problemă din nou în service.
