la 16-10-2024 09:33 PM - editat ultima oară la 17-10-2024 09:50 AM de DanielaH
la 16-10-2024 10:06 PM
E din cauza semnalului deficitar din zona în care folosești telefonul tău. Din acest motiv fie nu ești auzită sau în unele situații nu se realizează conexiunea (asocierea numărului) cu telefonul pentru ca acesta din urmă să sune (să fie apelat).
la 20-10-2024 08:29 PM
Va mulțumesc ptr răspuns. Dar mi au verificat semnalul în zona în care stau, si nu sunt probleme. În interior am probleme și uneori și exterior, dar ceilalți membrii ai familiei nu au astfel de probleme. Între timp am schimbat cartela și aceleași problema. Mi s a propus de orange sa activez mesageria vocala ptr a vedea situația apelurilor pierdute.
la 20-10-2024 09:47 PM
După cum menționam, eventuale dificultăți ale semnalului la interior, cu atât mai mult dacă se manifestă doar la un echipament (telefonul tău) atunci e o problemă și de telefon. Adică îți recomand să utilizezi un telefon care este utilizat și de ceilalți membri (marcă / model / generație). De exemplu în cazuri extreme, unele modele mai vechi pot avea recepție pentru voce/semnal mai bună decât modele mai noi. Sau poate în timp se va îmbunătăți situația antenei pentru semnalul din zonă. O noapte senină.
la 17-10-2024 06:17 AM
Salutare!
Dacă acest lucru se întâmplă la interior și ai acasă internet fix prin wifi, temporar poți activa apel wifi pe telefon, iar ulterior depui sesizare din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Cum setez telefonul pe apel wifi?
Ai aici pașii , mai jos în pagină! Sigur, o altă condiție ar fi să ai un smartphone, pentru că nu va funcționa pe cel cu butoane.
Poți încerca și varianta aceasta cât stai acasă sau în anumite locuri unde nu prea este semnal la interior. Rețeaua este într-o continuă transformare și se pot modifica lucrurile, dar depune sesizare, cum spuneam.
De asemenea, poți seta telefonul pe edge/3g, de la ,,setări rețele mobile" , dar datele mobile vor funcționa foarte greu.
Ai aici o reprezentare despre cum ar trebui să faci!
Sper să reușești cumva!
Succes!
la 20-10-2024 08:30 PM
Va mulțumesc ptr răspuns. Dar mi au verificat semnalul în zona în care stau, si nu sunt probleme. În interior am probleme și uneori și exterior, dar ceilalți membrii ai familiei nu au astfel de probleme. Între timp am schimbat cartela și aceleași problema. Mi s a propus de orange sa activez mesageria vocala ptr a vedea situația apelurilor pierdute. Am încercat s-o cu soluția propusa de dvs. La fel.
la 21-10-2024 06:03 AM
Dacă ceilalți membri ai familiei nu au probleme în aceeași locație, atunci este clar că telefonul este de vină. Recomand și eu să încerci și cu alt telefon, eventual cu al unui membru al familiei care nu are probleme.
Baftă!
la 21-10-2024 01:57 AM
Salutare! Cate liniute de semnal din cate aveti atat la interior cat si la exterior, tu si ceilalti membri ai familiei? Si ce modele de telefoane folositi?
21-10-2024 04:13 PM - editat 21-10-2024 04:17 PM
Buna @Carmenuta2009
Ce model de telefon ai?
Banuiesc o setare a telefonului pe modul "nu deranjati" sau alte restrictii de apel.
Pentru Android:
Pentru iOS:
Multumesc pentru eventualul raspuns.
Zi cu soare!🌞
la 21-10-2024 10:29 PM
Am un Samsung A54. Am dat un restart la setările din fabrica. O sa vad ce se întâmplă. Va mulțumesc.
la 21-10-2024 10:34 PM
Multumesc pentru raspuns @Carmenuta2009
Ai incercat sa verifici si cele mentionate de mine inainte de resetare?
Te asteptam sa ne spui daca a functionat.
Seara faina!🌙
22-10-2024 03:19 AM - editat 22-10-2024 03:23 AM
Eu cred ca tu ai dat resetare de fabrica degeaba, tu defapt ai semnal slab în interior, iar Samsung-urile, mai ales cele de buget sunt recunoscute ca nu au o recepție la fel de bună a semnalului, cum au alte telefoane. De asta te și întrebasem ce te-am întrebat, dar nu ai răspuns...
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor