la 16-10-2024 09:33 PM - editat ultima oară la 17-10-2024 09:50 AM de DanielaH
la 16-10-2024 10:06 PM
E din cauza semnalului deficitar din zona în care folosești telefonul tău. Din acest motiv fie nu ești auzită sau în unele situații nu se realizează conexiunea (asocierea numărului) cu telefonul pentru ca acesta din urmă să sune (să fie apelat).
la 17-10-2024 06:17 AM
Salutare!
Dacă acest lucru se întâmplă la interior și ai acasă internet fix prin wifi, temporar poți activa apel wifi pe telefon, iar ulterior depui sesizare din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
Cum setez telefonul pe apel wifi?
Ai aici pașii , mai jos în pagină! Sigur, o altă condiție ar fi să ai un smartphone, pentru că nu va funcționa pe cel cu butoane.
Poți încerca și varianta aceasta cât stai acasă sau în anumite locuri unde nu prea este semnal la interior. Rețeaua este într-o continuă transformare și se pot modifica lucrurile, dar depune sesizare, cum spuneam.
De asemenea, poți seta telefonul pe edge/3g, de la ,,setări rețele mobile" , dar datele mobile vor funcționa foarte greu.
Ai aici o reprezentare despre cum ar trebui să faci!
Sper să reușești cumva!
Succes!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor