la 17-10-2024 08:51 AM - editat ultima oară la 17-10-2024 02:46 PM de MihaelaA
Buna! Am facut 2 reincarcari in ultimele 2 ore si jumatate si ambele sunt inca in procesare. Sunt probleme la prepay momentan?
la 17-10-2024 09:09 AM
Salut, @Carla_M! Bun venit în Comunitate!
Există în acest moment niște probleme la reîncărcare pentru unii clienți. Situația este cunoscută și este în atenția colegilor de la departamentul tehnic care fac demersuri necesare pentru remedierea sa într-un timp cât mai redus.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 17-10-2024 09:12 AM
Multumesc pt raspuns!
la 17-10-2024 09:03 AM
sa va bag **beep** de ce nu merge datele baga vas **beep** n gura ca am incarcat cartela acu o ora si nici acu nu mi ati bagat net bagavas **beep** n **beep**
la 17-10-2024 09:07 AM
Salut!
@adii9 , sa stii ca vom avea nevoie de mai multe detalii, daca se poate fara cuvinte obscene, pentru ca doar asa putem intelege ce s-a intamplat.
la 17-10-2024 09:08 AM
am platit sa mi incarce cartela acu o ora si nici pana acu nu mi a incarcat o, si pe langa asta netu abia merge
la 17-10-2024 09:10 AM
Am inteles, asa e mai rezonabil. Unde anume ai platit? In aplicatia My Orange, sau la ceva magazin?
la 17-10-2024 09:46 AM
Sa verifici si istoricul si sa nu faci mai multe, lasa doar una in istoric. Si cand isi revine sistemul lor se va finaliza incarcarea.
la 17-10-2024 02:44 PM
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor