anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Reincarcare prepay in procesare - 17.10.2024

Carla_M
Începător

Buna! Am facut 2 reincarcari in ultimele 2 ore si jumatate si ambele sunt inca in procesare. Sunt probleme la prepay momentan? 

8 Răspunsuri 8

DanielaH
Moderator

Salut, @Carla_M! Bun venit în Comunitate!

Există în acest moment niște probleme la reîncărcare pentru unii clienți. Situația este cunoscută și este în atenția colegilor de la departamentul tehnic care fac demersuri necesare pentru remedierea sa într-un timp cât mai redus.

Mulțumim pentru înțelegere.

Carla_M
Începător

Multumesc pt raspuns! 

adii9
Junior

sa va bag **beep** de ce nu merge datele baga vas **beep** n gura ca am incarcat cartela acu o ora si nici acu nu mi ati bagat net bagavas **beep** n **beep**

Salut!

@adii9 , sa stii ca vom avea nevoie de mai multe detalii, daca se poate fara cuvinte obscene, pentru ca doar asa putem intelege ce s-a intamplat. 

am platit sa mi incarce cartela acu o ora si nici pana acu nu mi a incarcat o, si pe langa asta netu abia merge

Am inteles, asa e mai rezonabil. Unde anume ai platit? In aplicatia My Orange, sau la ceva magazin?

kpeter06
Explorator

Sa verifici si istoricul si sa nu faci mai multe, lasa doar una in istoric. Si cand isi revine sistemul lor se va finaliza incarcarea.

DanielaH
Moderator

Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.