anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema reincarcare din aplicatia My Orange

Alexp123
Începător
Am reîncărcat cartela Prepay in aplicatia My Orange. Banii au fost retrași, însă opțiunea nu s-a activat. Menționez ca am reincarcat pe data de 28.05 si au trecut deja 3 zile.
8 Răspunsuri 8

svetalex
Maestru
Când ai făcut reîncărcarea? Este posibil să treacă puțin timp (10-15 min) până se actualizează contul

DanielaH
Moderator
@Alexp123, bun venit în Comunitate! Îmi pare rău pentru situația descrisă de tine. Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Cred că trebuia să primești de confirmare în aceeași zi. La 3 zile, e deja prea mult! Sper să fii ajutat și să se rezolve problema cât mai repede! Cred că e vreo problemă de nu ți s-a dat confirmare!

Miha_Z
#StarMember
Buna @Alexp123. Ai incarcat cu optiune sau din greseala ai pus credit. Ca daca aveai si datele mobile pornite si erai si in afara valabilitatii vechii optiuni, e posibil sa fi ramas fara credit.

Alexp123
Începător
S a rezolvat, mulțumesc pentru ajutor.

svetalex
Maestru
@Alexp123 ne poți spune care a fost motivul pentru care nu s-a activat opțiunea?

DanielaH
Moderator
@Alexp123, ne bucurăm că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.

ClaudiaT
Junior
Buna Alexp123, In cat timp ti s-a rezolvat tie problema? Am patit si eu acelasi lucru acum 5 zile...