la 07-09-2023 04:24 PM - editat ultima oară la 08-09-2023 08:45 AM de DanielaH
Am încărcat acum aproximativ o oră de la un punct de ziare cartela prepay cu 5 euro, direct pe număr cu opțiune. Nu am primit niciun mesaj ca a fost încărcat numărul, am verificat, numărul este corect și pe bon scrie tranzacție reușită. Este vreo problemă în sistem cu reîncărcările?
la 07-09-2023 04:38 PM
@PaulaaPopescu: Bun venit în Comunitate. Transmite la Serviciul clienți o foto după bon pentru verificări. Poți opta fie pentru adresa de e-mail (serviciul.clienti@orange.ro) sau chat Djingo. Revino pentru alte detalii.
la 07-09-2023 05:07 PM
Bună! Am vorbit din aplicație Orange, prin chat cu cineva, am trimis și bonul reîncărcării. Mi s-a răspuns că se încercă remedierea situației întrucât există un număr mare de reîncărcări.
la 07-09-2023 06:07 PM
E bine că ai transmis sesizarea. Totuși trebuie așteptat să își urmeze cursul și vei fi anunțată curând când se rezolvă. Să ne anunți și pe noi când s-a rezolvat situația ta. Succes.
la 07-09-2023 06:09 PM
S-a rezolvat! Mulțumesc de răspunsuri! O zi frumoasă!
la 07-09-2023 06:11 PM
Excelent. Te așteptăm și cu alte contribuții în Comunitate. Numai bine.
la 07-09-2023 05:53 PM
Salutare!
Poate fi ceva temporar, dar trebuie să-și reintre în normal. Deci, puțintică răbdare!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor