Au trecut 2 zile de la data sugerata de portare (11 ianuarie 2021). Am verificat statusul portari cu asistentul virtual djingo si imi spune ca e in curs de procesare...dar totusi de ce nu s-a finalizat in termenul stipulat pe cererea de portare, nu ne putem baza pe aceasta informatie? Nu sunt probleme din partea mea sau Digi, ei mi-au confirmat deja ca nu la ei este problema. E a 2-a incercare de portare, devine obositor...la prima incercare mi-au introdus cnp-ul gresit si nici eu nu am verificat datele asadar am asteptat vreo 10 zile pana m-am prins ca nu se mai termina portarea (nu am primit niciunfel de notificare cum ca portare ar fi esuat cum mi se parea normal dealtfel). Bun, am revenit a doua oara in acelasi shop sa refacem cererea, a greist acelasi agent cnp-ul si a doua oara insa de data asta am verificat si i-am aratat, a parut deranjat ca am observat eroare ... insa eu am fost fericit ca pe noua cerere (a 3-a incercare) au fost trecute 100% corect datele insa nu se mai finalizeaza portarea, e normal? Este loc de imbunatatire a procesului de portare, -nu va suparati- ma chinui sa devin client orange din 24 decembrie...eu fara sa fi gresit cu ceva...numa zic!