anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] De ce nu se realizeaza portare la prepay de pe abonament Digi in timpul propus pe cerere ?

Bogdan_61
Junior
Au trecut 2 zile de la data sugerata de portare (11 ianuarie 2021). Am verificat statusul portari cu asistentul virtual djingo si imi spune ca e in curs de procesare...dar totusi de ce nu s-a finalizat in termenul stipulat pe cererea de portare, nu ne putem baza pe aceasta informatie? Nu sunt probleme din partea mea sau Digi, ei mi-au confirmat deja ca nu la ei este problema. E a 2-a incercare de portare, devine obositor...la prima incercare mi-au introdus cnp-ul gresit si nici eu nu am verificat datele asadar am asteptat vreo 10 zile pana m-am prins ca nu se mai termina portarea (nu am primit niciunfel de notificare cum ca portare ar fi esuat cum mi se parea normal dealtfel). Bun, am revenit a doua oara in acelasi shop sa refacem cererea, a greist acelasi agent cnp-ul si a doua oara insa de data asta am verificat si i-am aratat, a parut deranjat ca am observat eroare ... insa eu am fost fericit ca pe noua cerere (a 3-a incercare) au fost trecute 100% corect datele insa nu se mai finalizeaza portarea, e normal? Este loc de imbunatatire a procesului de portare, -nu va suparati- ma chinui sa devin client orange din 24 decembrie...eu fara sa fi gresit cu ceva...numa zic!
7 Răspunsuri 7

Abonat
Explorator entuziast
Unii nu știu cum să mai denigreze Orange și tu te chinui ca să devii client! :) Ce te-a atras la Orange? - Pentru că ești nou, te salut, dar îți și precizez că aici este un forum, nu este suport Orange. Ar trebui să mai întrebi la Serviciul Clienți sau în Orange Shop pentru răspunsuri concrete pe problema ta. https://www.orange.ro/contact/ - Noi aici îți urăm succes și îți ținem pumnii! Bine ai venit în rețeaua #1! 🙂

Firefly
Cunoscător
Interesant ce ne spui tu aici, avand in vedere ca vrei sa te portezi la Orange și nu de la Orange, ar trebui să meargă mai repede, eu una te-as fi portat a doua zi, doar ca sa te fac clientul meu însă nu știu exact care sunt procedurile si de ce durează atat. Sper sa fi portat cat de curând si sa te bucuri de tot ce iti ofera această rețea.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Salutare! Mai apar întârzieri inevitabile la portare, dar dacă trece ceva mai mult timp, trebuie să iei legătura cu reprezentanții Orange pentru a nu exista o eroare în cererea de portare sau alte inadvertențe. Succes!

DanielaH
Moderator
@Bogdan, s-a rezolvat cu portarea? E totul OK?

Bogdan_61
Junior
Multumesc pentru urari si bine v-am gasit! Statusul actual al portarii este: "in progress", am facut totusi o sesizare care este in curs de analiza si ar trebui sa primesc raspuns in orice moment. Am motive intemeiate sa cred ca este un abuz din partea agentului din orange shoop care a fost foarte, sa-i spunem impotriva unei astfel de portari de la abonament Digi la prepay Orange, a insistat ca nu se va produce "usor" ...evident ca acel orange shoop este raspunzator , ei detin capabilitatile sa accepte portarea destul de repede (am inteles ca se poate face chiar si in 24 de ore daca e vreo urgenta)...nu exista motive tehnice sau de orice natura sa o intarzie deja 7 zile...le-am recomandat celor care fac investigatia sa analizeze toate argumentele pe care le-am oferit, cererile cu date gresite, chiar sa se utie pe camerele de filmat sa vada cat de civilizat si respectuos am fost in comparatie cu atitudinea total neprofesionista a acelui agent care nu face cinste si vreau sa cred ca nu reprezinta imaginea companiei Orange ...insa am indraznit sa imi apar drepturile si sa il contrazic ca se poate face o astfel de portare si sa-i aduc dovezi ca nu isi cunoaste fisa postului, imediat ce aflu raspunsul oficial Orange il voi impartasii cu voi!

Bogdan_61
Junior
S-a realizat portarea cu a 4-a incercare dupa ce am facut sesizare ...asa ca nu va dati batuti ca pana la urma se rezolva dar cu multa rabdare si toleranta!

DanielaH
Moderator
@Bogdan, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai împărtășit cu noi această experiență. Te mai așteptăm în Comunitate.