la 27-08-2025 01:47 AM - editat ultima oară la 02-09-2025 08:21 AM de DanielaH
Am o cartela prepay Orange cu optiune de 5E si am primit sms ca am Apel 4G si Apel Wi-Fi activat pentru numar, am iphone 14 pro si m am dus la setari sa l activez si imi spune asta, tin sa mentionez ca am acceptat termenii si conditiile pe care mi le a afisat.
Ce pot face, am unele zone in care am nevoie de serviciul asta. Am dat mesaj si la Djingo, asistentul virtual si mi a spus ca ma transfera la un agent, ei bine n am primit nimic si am incercat de 2 zile sa dau de un operator si nu mi a raspuns nimeni.
27-08-2025 02:20 AM - editat 27-08-2025 02:36 AM
Costin, bun venit in Comunitate!!!
Banuiesc ca esti in tara. In roaming, nu functioneaza serviciul Apel Wi-Fi si nici nu te ajuta optiunea de 5 euro.
Ai urmat pasii necesari?
"Pasul 1: Serviciul Apel Wi-Fi se va activa automat, simultan cu activarea serviciului Apel 4G
Pasul 2: Asigură-te că ai actualizat sistemul de operare la ultima versiune de iOS disponibilă (meniu Configurări – General – Informații – Versiune) și că ai cele mai noi setări de rețea, minim 27.1 (meniu Configurări – General – Informații – Operator)
Pasul 3: Din meniul telefonului activează funcția Apelare Wi-Fi: meniul Configurări – Telefon - Apelare Wi-Fi
Pasul 4: După acceptarea Termenilor și condițiilor vom verifica dacă poți beneficia de acest serviciu pe numărul tău și îl vom activa.
Pasul 5: După activarea seriviciului, funcția Apelare Wi-Fi pe acest iPhone va deveni activă
Pasul 6: După conectarea la o rețea Wi-Fi telefonul va trece automat în modul Apel Wi-Fi iar numele operatorului va deveni Orange Wi-Fi."
DETALII: https://www.orange.ro/servicii/apel-wifi/
Uite si un subiect din Comunitate pe tema asta, poate te ajuta solutia data: https://comunitate.orange.ro/t5/telefoane-tablete-si-accesorii/volte-pe-iphone/m-p/83606
Iar pe site-ul de support Apple, am gasit asta: https://support.apple.com/ro-ro/guide/iphone/iph78f4697ca/ios\
Daca tot nu reusesti, insista pe chatul My Orange si daca nici acolo nu se rezolva, suna la 300.
27-08-2025 02:20 AM - editat 27-08-2025 02:36 AM
Costin, bun venit in Comunitate!!!
Banuiesc ca esti in tara. In roaming, nu functioneaza serviciul Apel Wi-Fi si nici nu te ajuta optiunea de 5 euro.
Ai urmat pasii necesari?
"Pasul 1: Serviciul Apel Wi-Fi se va activa automat, simultan cu activarea serviciului Apel 4G
Pasul 2: Asigură-te că ai actualizat sistemul de operare la ultima versiune de iOS disponibilă (meniu Configurări – General – Informații – Versiune) și că ai cele mai noi setări de rețea, minim 27.1 (meniu Configurări – General – Informații – Operator)
Pasul 3: Din meniul telefonului activează funcția Apelare Wi-Fi: meniul Configurări – Telefon - Apelare Wi-Fi
Pasul 4: După acceptarea Termenilor și condițiilor vom verifica dacă poți beneficia de acest serviciu pe numărul tău și îl vom activa.
Pasul 5: După activarea seriviciului, funcția Apelare Wi-Fi pe acest iPhone va deveni activă
Pasul 6: După conectarea la o rețea Wi-Fi telefonul va trece automat în modul Apel Wi-Fi iar numele operatorului va deveni Orange Wi-Fi."
DETALII: https://www.orange.ro/servicii/apel-wifi/
Uite si un subiect din Comunitate pe tema asta, poate te ajuta solutia data: https://comunitate.orange.ro/t5/telefoane-tablete-si-accesorii/volte-pe-iphone/m-p/83606
Iar pe site-ul de support Apple, am gasit asta: https://support.apple.com/ro-ro/guide/iphone/iph78f4697ca/ios\
Daca tot nu reusesti, insista pe chatul My Orange si daca nici acolo nu se rezolva, suna la 300.
la 27-08-2025 05:04 AM
Salutare!
Vezi să ai făcut upgrade la ultima versiune IOS și trebuie insistat la ei.
Ai și un topic asemănător aici , în care s-a rezolvat.
Baftă!
la 01-09-2025 11:20 PM
Salutare! Da, am ultima versiune de iOS, dar am rezolvat.. mi a resetat apelul wi fi un operator!
la 27-08-2025 05:17 AM
Salutare!
Încearcă o resetare a setarilor de rețea.
Setări > General > Transferați sau resetați iPhone > Resetați > Resetați setările rețelei
(vei pierde parolele Wi-Fi, nu și datele personale).
la 01-09-2025 11:22 PM
am incercat si asta, dar nu a mers!
Am reusit cu ajutorul unui operator sa mi refaca serviciul.
la 27-08-2025 09:02 AM
Salutare!
Telefonul e cumva de State? Stiu ca la modelele respectiv mai apar sincope cu operatorii europeni (teoretic n-ar trebui, dar...).
Ar mai fi o resetare a setarilor de retea (se vor sterge toate asocierile bluetooth si wifi), dar va "forta" cartela sa ceara setarile din retea.
la 01-09-2025 01:29 PM
@costinrzv, s-a rezolvat situația cu apelul Wi-Fi? Te așteptăm să revii cu vești bune. Iar dacă te-au ajutat răspunsurile primite mai sus, îl poți marca pe cel mai bun ca soluție.
la 01-09-2025 11:21 PM
Da, s-a rezolvat problema, mi a reactivat din nou serviciul un operator, am dat restart la telefon iar acum functioneaza fara nici o problema!
la 02-09-2025 08:20 AM
Mă bucur că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor