la 30-06-2025 05:27 AM - editat ultima oară la 07-07-2025 03:31 PM de DanielaH
Bună ziua ! De câteva zile încoace simt ca înnebunesc . Totul a început într-o dimineață *( îmi desfășor activitatea 16 ore pe zi într-o hală metalică *( service auto ) ) , unde semnalul GSM este aproape inexistent , norocul meu fiind internetul prin fibră de la Orange până acum câteva zile , de când serviciul VoWi-Fi pe iPhone nu mai funcționează .
Am sunat la 300 pana m-am saturat , într-un final au schimbat routerul , tot la fel .
Pe scurt , ca idee .
Noul router , ping 8, download 400 Mbps+
Apelurile pe Whatsapp sunt normale
Am resetat toate setările de rețea
Sunt afectate din aceeași zi ambele telefoane iPhone *( al meu și al soției )
Am făcut update de soft la IOS 18 apoi la iOS 26, tot la fel
Telefonul soției , tot iPhone , doar ca nu e 15 PRO Max ca al meu , ci 13 PRO MAX
Deja sunt disperat , mă sună lumea de o săptămână , doar când ies înafara halei primesc mesaje cu ,, Apeluri pierdute “ , îmi pierd o groază de timp și client stand în afara halei , datorită faptului ca nu funcționează VoWI-Fi ….
A mai observat cineva probleme de genul in ultimul timp? Țin să menționez ca folosesc 3 sim’uri în telefon , 2 de la Orange , 1 de la concurență, cel a concurenței funcționează VoWi-Fi fără probleme …
As aprecia dacă cineva ar putea să mă ajute , nu de alta , dar deja sunt terminat psihic datorită problemei care o am , zi de zi să suni la Orange și să nu se rezolve nimic .
Mulțumesc !
la 05-07-2025 11:36 AM
Am primit confirmarea de la acea persoana ca acum e functional apelul wifi.
la 07-07-2025 03:25 PM
Confirmăm și noi că situația a fost remediată.
@IonutBan98, este totul în regulă și la tine?
la 07-07-2025 03:27 PM
Da, totul a revenit la normal , într-un final, după o săptămână de nervi și stres prin telefoane ….
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor