anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

SMS-uri nesolicitate (pre-paid)

Ralu10
Începător

Salut,

Primesc prea multe SMS-uri de la Orange cu privire la reincarcarea optiunii mele:

  • reminder cu 3 zile inainte

  • reminder cu 1 zi inainte

  • 2 SMS-uri in ziua expirarii (informare credit/optiune si perioada de gratie)

  •  alte notificari in zilele urmatoare

Pentru mine este suficient un singur SMS cu o zi inainte. Toate setarile din contul Orange privind comunicarile sunt corecte, totusi notificarile continua.

Conform GDPR si bunelor practici, consider ca aceste mesaje sunt excesive si nejustificate, mai ales ca aveti la dispozitie e-mail sau notificari push in aplicatie.

Astept sugestii concrete despre cum pot limita aceste SMS-uri la minimul necesar.

3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember

Bună @Ralu10. Referitor la primele 3 categorii (cele despre expirare/activare opțiune) sunt standard și nemodificabile (cel puțin la acest moment). Paradoxal, pentru alți utilizatori Prepay aceste informări par limitate, uitând de multe ori să încarce contul / asigure credit necesar pe cont.

Referitor la ”alte notificări”, acestea se pot gestiona din aplicația MyOrange > Altele > Setări > Administrare acorduri.  

Dacă dorești, poți limita ”notificările din MyOrange” din meniul telefonului (secțiunea de notificări), Astfel vei rămâne doar cu notificările via SMS. Sau poți selecta ca acele SMS-uri să fie primite în mod ”silențios”, urmând a le ”citi” doar pe cele care consideri că prezintă interes pentru tine.

Buna, multumesc pentru raspuns.

Toate solutiile propuse de tine sunt deja active atat in contul Orange cat si in setarile telefonului, insa nu au efect real si functioneaza doar ca workaround. Am mai citit pe forum si am observat ca au existat si clienti care voiau mai multe remindere. De aceea, consider ca ar fi oportun sa se implementeze functionalitatea prin care clientul sa-si poata exprima acordul asupra tuturor tipurilor de notificari, modalitatea prin care le primeste (e-mail, SMS, push) si sa le poata personaliza dupa preferinte.

Este clar ca notificarile sunt necesare, insa normalitatea este ca fiecare client sa poata decide ce tip de notificari primeste si cum. Aceasta este, practic, ideea GDPR si majoritatea companiilor care lucreaza cu clientii au implementat deja aceasta functionalitate.

Mulțumesc pentru detaliere. Ideea descrisă poate fi un feedback pentru implementarea pe viitor a unor astfel de opțiuni. Deocamdată probabil nu s-a mers prea mult pe notificări de tip ”push” pentru a nu fi considerat ca transmis ceva ce .... dispare, iar ulterior nu mai recunoaște nimeni (dintre clienți) să fi primit așa ceva. Rămâne de văzut ce modificări se vor produce în actualizările următoare ale aplicației dar și în gestionarea contului/conturilor clienților.