anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare

vargacristian
Începător

Buna ziua , mi-am reincarcat numarul cu optiunea de 6€ la ora 9:46 si astazi mi-a venit un mesaj de informare ca contul meu nu este reincarcat si ca va trebui sa reincarc ! 

7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut Cristi,

Bine ai venit in Comunitate!

De obicei incarci cu optiune in loc de credit si optiune recurenta? Daca da, trebuie sa stii ca se poate intampla sa primesti mesaje de expirare a optiunii cu toate ca optiunea (ultima activata) este inca activa. In general acele mesaje sunt de la optiunile activate anterior.

Ce iti recomand eu, ca sa nu mai ai problema asta, este sa-ti activezi o optiune recurenta (incarci cu credit si activezi, din credit, optiunea pe care o vrei), si nu trebuie decat sa ai grija sa ai disponibila in cont suma necesara pentru reactivare automata. Ai o singura optiune care se reactiveaza automat, cu conditia sa aiba credit pe cont, la data expirarii. Eu n-am avut niciodata probleme in felul asta. 🙂

Client Orange

De ce nu recomand încărcarea cu credit: Conform unui topic recent, încărcarea cu credit în cazul unor opțiuni neactivate sau a resurselor incluse epuizate, va duce la situația în care creditul încărcat și păstrat pentru zile negre va fi păpat fără ca măcar să știi, dar nici să vrei. Ulterior pare a fi ... tardiv.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Daca optiunea este recurenta...nu ar trebui sa se intample asta. Se face intai reactivarea optiunii. 🙂 Cel putin eu n-am avut niciodata problema asta. Daca optiunea nu e recurenta, atunci da, se poate intampla.

Client Orange

Opțiune fără date mobile care te lasă fără credit, sau opțiune fără naționale care te lasă cu surprize etc, dar la fel, opțiune la care se termină resursele (de date sau naționale) și ajungi pe... credit înainte de a se reactiva.... recurența.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Aha... Sincer, n-am avut problema asta. Dar e adevarat ca nu ajung niciodata sa consum resursele incluse in optiune. Si...da, ca regula generala, nu-mi las prea mult credit pe cont (sau deloc). Deci da, presupun ca se poate intampla sa intre si pe credit in anumite conditii. MMS-urile de exemplu. In general nu sunt incluse, si atunci...pentru orice MMS, te taxeaza din credit. Si cu siguranta mai sunt si alte exemple.

Deci presupun ca problema aici nu e neaparat recurenta, sau optiunea in sine, cat evenrtual consumul, si prezenta creditului pe cont.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@vargacristian: Bun venit în Comunitate. La încărcarea efectuată ai primit SMS de confirmare? Dacă DA atunci poți fi liniștit că încărcarea s-a efectuat. Dacă NU, verifică cu un apel la *100# sau în MyOrange. Dacă încărcarea nu a fost efectuată revino cu o dovadă a plății către Serviciul Clienți. Te așteptăm pe topic cu actualizare la situația descrisă. Succes.

DanielaH
Moderator

@vargacristian, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu detalii. Mulțumim.