la 30-03-2023 11:17 AM - editat ultima oară la 30-03-2023 11:19 AM de DanielaH
Am incarcat un numar direct cu minute in loc sa il incarc cu euro, as putea sa mai fac ceva ca sa schimb din minute in euro?
la 30-03-2023 11:50 AM
Salut!
Daca nu au trecut 24 de ore de la reincarcare si nu ai consum (resursele sunt intacte), suna la 300 si cere transformarea optiunii in credit.
30-03-2023 12:40 PM - editat 30-03-2023 12:41 PM
Buna Madalina!
Bine ai venit in Comunitate!
In mod normal, nu. 🙂 Si nici nu te incurca cu nimic in cazul asta. Decat daca nu aceea era optiunea pe care o voiai. In rest, beneficiile sunt aceleasi, si optiunea se dezactiveaza automat la expirarea ei, moment in care poti incarca normal cu credit si activa o optiune pe baza lui.
Dar, asa cum zicea si Pololica, da un telefon la 300 si vezi daca te pot ajuta ei cumva. Nu e o garantie ca va functiona, dar, in experienta mea (mi s-a mai intamplat si mie), se rezolva.
la 31-03-2023 08:50 AM
@Madalina01, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor