anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare prepay in perioada de gratie

a_dutzu
Începător

Buna. Numarul meu este, cred, in perioada de gratie. Daca incerc sa reincarc cu o optiune prepay in aplicatia myorange, primesc mesajul “numarul nu este de tip prepay sau anonament reincarcabil”. Cum pot sa reincarc cartela?

 

Multumesc!

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

a_dutzu, bun venit in Comunitate!!!

Din care observ, cartela e activa până în martie 2024 și perioada de gratie e încă un an după aceea, adică martie 2025. Deduc că ai o opțiune activa sau in credit activ pana in martie 2024 și de aceea nu poți reîncărca acum.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

SIM-ul din captura de ecran este si cel din telefon? Pentru ca..."No Service" inseamna ca SIM-ul este inactiv, sau chiar nu ai semnal deloc.

Este semnal Orange in zona ta? A functionat pana acum? SIM-ul nu pare sa fie in perioada de gratie (ar fi trebuit sa aiba semnal, oricum). Asta presupunand ca este semnal. Si ai o optiune activa valabila pana la 1 Ianuarie 2024. Deci nu cred ca asta e problema.

Dar....optiunea nu merge? Nu ai servicii sau ce se intampla mai exact? Adica, problema e doar de reincarcare sau si lipsa serviciilor?

Posibil sa fie o problema pe cont totusi. Caz in care va trebui sa iei legatura cu un consultant pe chat-ul Djingo, sau folosind una dintre celelalte mijloace de contact de aici.

Client Orange

FLo1
#StarMember

@a_dutzu: Bun venit în Comunitate. Ca să clarificăm niște aspecte: 1. Poți reîncărca oricâte opțiuni,  chiar dacă există deja una activă. Diferența este că se vor cumula resursele și atât. 2. Opțiunea actuală de 5€ nu e expirată, fiind încă valabilă. 3. Așa cum ai observat /aflat deja, peroada de grație va începe abia din 17 mai 2024, iar numărul nu este expirat. 4. Lipsa semnalului se poate datora unei probleme a SIM-ului, care dacă nu se rezolvă cu un restart sau în alt telefon necesită SIM schimbat. 5. De cât timp persistă problema? Sigur după  ce ai activat această opțiune.... nu înainte.

DanielaH
Moderator

@a_dutzu, s-a rezolvat situația? Te așteptăm să revii cu mai multe detalii.