anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare la plata facturii

Mircea76
Începător

Salut,

Mai are cineva probleme cu plata facturii? Mi-a trecut numărul in perioada de gratie, deși sunt bani pe card. Nici nu pot schimba cardul și nici plata pe site nu funcționează.

9 Răspunsuri 9

MihaiC99
Campion

Salutare,

Am încercat să schimb cardul în aplicația Yoxo, dar nu am reușit. Este posibil să fie o problemă temporară legată de plati. Ar trebui să îi contactezi prin chatul din aplicație pentru a accelera verificările și rezolvarea situației.

StefanAdrian
Începător

Și eu am aceleași probleme. 

- Plată eșuată

- Eroare conexiune când încerc să actualizez cardul ( deși cardul e operativ și am conexiune la internet )

DanielaH
Moderator

Salut!

Într-adevăr, în acest moment o parte din utilizatori pot întâmpina erori la efectuarea plăților. Situația este una cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei. Mulțumim pentru înțelegere.

MihaiC99
Campion

Problema a fost rezolvată. Pot face plati in aplicație și de asemenea pot schimba cardul.

La voi funcționează?

DanielaH
Moderator

@Mircea76 și @StefanAdrian, s-a rezolvat situația? Ați reușit să faceți plata?


@DanielaH  a scris:

@Mircea76 și @StefanAdrian, s-a rezolvat situația? Ați reușit să faceți plata?


Da, mulțumesc de interes. În același zii.

Mulțumim și noi pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.

O zi frumoasă!

Geo15
Începător

Buna ziua. Si eu am intampinat aceeasi problema astazi. Am plata esuata si nici nu functioneaza sa platesc de pe site. Cardul este valabil si cu sold.

Din aplicatie, daca dau reincearca plata ramane in procesare pentru 1 min si dupa apara iar reincearca plata.

Salut!

Salut, Geo!

Există, într-adevăr, niște întârzieri de procesare la retragerea banilor pentru plata facturii. Situația este cunoscută și colegii nostri deja lucrează pentru a o remedia cât mai curând.

Mulțumim pentru înțelegere.