anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Expirarea opțiunii prea devreme

NeneaVlad
Începător

Salutare am o problema de câteva luni am zis ca este doar o problema și ca se va repara însă fără vreun motiv anume după 2 săptămâni de la ultima reîncărcare primesc mesaj ca se va reactiva opțiunea mai devreme și cu 15 zile. Întâmplarea face ca prima data când mi s-a întâmplat opțiunea chiar mi a fost dezactivata. 

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

Salut Vlad. Bănuiesc că te referi la opțiune cu 28de zile valabilitate. Așadar după cum poate ai observat, ai două activări recurente la două săptămâni distanță. Nu este o problemă dacă nu ai avea credit activ pe cont pentru că nu se vor activa, indiferent care dintre ele. Ideea ar fi ca pe una dintre ele, cea de care nu ai nevoie, să o ștergi. Pentru aceasta regăsești opțiunile active fie în MyOrange (Altele --> Opțiuni) sau apelând SelfCare (*100#) ramura 3.Optiuni --> 1.Optiunile mele active). Dezactivarea se face selectând opțiunea și confirmând dezactivarea acesteia. Dacă întâmpini dificultăți sau ai nevoie de alte detalii te așteptăm aici pe topic. Numai bine.

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

FLo1
#StarMember

Salut Vlad. Bănuiesc că te referi la opțiune cu 28de zile valabilitate. Așadar după cum poate ai observat, ai două activări recurente la două săptămâni distanță. Nu este o problemă dacă nu ai avea credit activ pe cont pentru că nu se vor activa, indiferent care dintre ele. Ideea ar fi ca pe una dintre ele, cea de care nu ai nevoie, să o ștergi. Pentru aceasta regăsești opțiunile active fie în MyOrange (Altele --> Opțiuni) sau apelând SelfCare (*100#) ramura 3.Optiuni --> 1.Optiunile mele active). Dezactivarea se face selectând opțiunea și confirmând dezactivarea acesteia. Dacă întâmpini dificultăți sau ai nevoie de alte detalii te așteptăm aici pe topic. Numai bine.

Mulțumesc a trecut data de reactivare și s-a autodezactivat practic și am rămas doar cu o opțiune. Mulțumesc mult problema a fost remediata.

Salut Vlad,

Ne poti spune cumva cum ai rezolvat pana la urma? Sunt curios ce varianta ai ales. 🙂

Client Orange

arsradu
#StarMember

Salut,

Dupa cum zicea si Flo, ai doua (sau mai multe) optiuni recurente active simultan. Deci, daca nu cumva ai nevoie de toate, ceea ce e foarte putin probabil, iti recomand sa dezactivezi de la *100# ceea ce nu folosesti. Eu unul nu am reusit din My Orange (nu am optiune pentru dezactivare). O sa vezi la ce ma refer, daca nu ai incercat deja. :))

Deci, mergi la sigur si dezactiveaza ceea ce nu folosesti din meniul interactiv *100#.

Mult succes!

Client Orange

Screenshot_20231210-212002_My Orange.jpg

Și totuși se poate. 🙂 BTW: Acel "Dezactivează" la opțiunea inactivă devine "REactivează" 🙂  În MyOrange ștergerea se face prin "dezactivare". NU există "ștergere" propriu-zisă ca și comandă.

Da, am observat. Si totusi daca vrei sa opresti recurenta unei optiuni....din My Orange o poti face doar in momentul in care ea e Activa. De ce? Daca am doua optiuni, si vreau ca una dintre ele sa nu se mai reactiveze, ar trebui sa le activez intai pe amandoua doar ca sa pot ulterior sa dezactivez una dintre ele? Daca asta e sistemul, imi pare rau dar nu mi se pare nici intuitiv, si nici ok pentru buzunarul clientului.

Pentru comparatie, si motivul pentru care recomand mai degraba varianta asta in locul celei din My Orange, din Self Care ai atat optiune de Reactivare, cat si de Dezactivare si anulare recurenta.

Acuma, daca optiunea e activa...un buton de Reactivare cum apare in Self Care, nu prea isi are rostul, intr-adevar (pentru ca optiunea e deja activa). Si nu am incercat, dar banuiesc ca se primeste eroare daca incerci sa reactivezi o optiune deja activa.

Dar daca optiunea nu mai e activa, si vrei doar sa-i anulezi recurenta, astfel incat sa nu te mai taxeze aiurea, poti face lucrul asta:

  1. din aplicatia My Orange, dar doar atata timp cat optiunea este inca activa (si daca ai mai multe...sansele sunt sa nu fie toate active)
  2. folosind *100# unde ambele comenzi sunt prezente in permanenta.
Client Orange

Probabil în MyOrange s-a mers pe ideea că "dacă nu mai ai nevoie de o anumită opțiune, o dezactivezi ștergându-se înainte de expirare". Ulterior activezi opțiunea nouă care interesează. 

Cât privește reactivarea din SelfCare.... ai fi surprins să nu dea eroare. De ce? Simplu. La fel cum poți face și din MyOrange, o "opțiune reactivată înainte de expirare, cumulează resursele, dar prelungește valabilitatea prin reînnoirea duratei de valabilitate a opțiunii". 🙂

Da, e posibil. Nu am incercat sa reactivez o optiune...activa. Dar e posibil sa adauge o optiune identica, si sa cumuleze beneficiile.

Deci, practic ceea ce lipseste este o comanda de anulare recurenta, cand optiunea nu mai e activa. Si asta pare sa lipseasca momentan din My Orange.

Client Orange