anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare nereusita

CosmaAlexandra
Începător

Buna dimineata!
Am nevoie de ajutor în legătură cu o reîncărcare.Mi am reîncărcat duminica cu 5 euro insa am uitat ca nu mi am activat opțiunea si am sunat pe cineva.Am ramas cu 4.9 euro în cont și mi am activat opțiunea de 4 euro dar nu mi au ajuns resursele disponibile.
Aseara am decis sa imi reincarc cu 5 euro, cu opțiune insa am incercat de 4 5 ori în aplicația My orange si nu am reusit.Crezand ca este o eroare a aplicației am fost intr un magazin fizic, un magazin care care disponibil aparat de încărcare a cartelei insa si acolo am întâmpinat aceeasi problema, nu am reusit sa imi reincarc. Ce pot face?

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Alexandra,

Ar fi foarte util daca ai putea mentiona ce anume se intampla cand ai incercat sa faci reincarcarea. Un mesaj de eroare? Ai incercat si cu un alt card?

Client Orange

Din pacate nu detin alt card.Dar totusi, nici macar in magazin nu am reusit sa reincarc.Apare ca o eroare a site ului.Am folosit mereu acest card.Magazinul in care am încercat este unul"de cartier" care deține un aparat unde se poate reincarca.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Da... Ar fi trebuit. Ai incercat cumva si din My Orange, varianta web? Adica de aici. Daca intampini dificultati, ataseaza te rog si o captura de ecran cu eroarea pe care o primesti. Eu mi-am incarcat saptamana trecuta, direct din aplicatia My Orange si n-am avut nicio problema. Deci...ori e o problema noua, ori e ceva specific pe contul/numarul tau.

 

Client Orange

DanielaH
Moderator

Alexandra, ai reușit să faci reîncărcarea?