la 13-12-2022 11:26 AM
Buna dimineata!
Am nevoie de ajutor în legătură cu o reîncărcare.Mi am reîncărcat duminica cu 5 euro insa am uitat ca nu mi am activat opțiunea si am sunat pe cineva.Am ramas cu 4.9 euro în cont și mi am activat opțiunea de 4 euro dar nu mi au ajuns resursele disponibile.
Aseara am decis sa imi reincarc cu 5 euro, cu opțiune insa am incercat de 4 5 ori în aplicația My orange si nu am reusit.Crezand ca este o eroare a aplicației am fost intr un magazin fizic, un magazin care care disponibil aparat de încărcare a cartelei insa si acolo am întâmpinat aceeasi problema, nu am reusit sa imi reincarc. Ce pot face?
la 13-12-2022 11:52 AM
Buna Alexandra,
Ar fi foarte util daca ai putea mentiona ce anume se intampla cand ai incercat sa faci reincarcarea. Un mesaj de eroare? Ai incercat si cu un alt card?
la 13-12-2022 12:18 PM
Din pacate nu detin alt card.Dar totusi, nici macar in magazin nu am reusit sa reincarc.Apare ca o eroare a site ului.Am folosit mereu acest card.Magazinul in care am încercat este unul"de cartier" care deține un aparat unde se poate reincarca.
la 13-12-2022 12:26 PM
Da... Ar fi trebuit. Ai incercat cumva si din My Orange, varianta web? Adica de aici. Daca intampini dificultati, ataseaza te rog si o captura de ecran cu eroarea pe care o primesti. Eu mi-am incarcat saptamana trecuta, direct din aplicatia My Orange si n-am avut nicio problema. Deci...ori e o problema noua, ori e ceva specific pe contul/numarul tau.
la 15-12-2022 09:13 AM
Alexandra, ai reușit să faci reîncărcarea?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor