anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

reincarcare cartela PrePay cu optiunea expirata

liana1
Junior

Am incercat reincarcarea unui numar prepay, cu optiunea expirata de cateva ore, si aplicatia nu il mai recunoaste ca numar prepay. Cum se poate rezolva problema ?

1 Soluţie acceptată‚

Multumesc, am rezolvat, dar a trebuit sa astept dupa un operator uman! In mod ciudat, solutia era sa-mi sterg istoricul de pe browser. Avand in vedere ca e un laptop nou, nu aveam istoricul incarcat. Pe cel vechi, de pe care incarc prepayul de mult timp, nu a trebuit sa fac vreodata operatiunea asta!

Vizualizare soluţie în postul original

24 Răspunsuri 24

RafaHelper
#StarMember

Salut @liana1,

Incerci alta metoda de reîncărcare daca întâmpini probleme din aplicație.

In primul rand, e duminica si magazinele Orange sunt inchise. Totodata, mi-e teama ca mesajul va fi acelasi indiferent ce alta metoda folosesc, adica alta decat sa contactez un operator Orange.

MCostel
Explorator

Nu înțeleg cum poți reîncarcă un număr cu o opțiune expirata ne poți da mai multe detalii.

Îți recomand să faci reîncărcarea din aplicația My Orange deoarece exista mai multe beneficii pentru clienți.

O zi frumoasa.

despre aplicatia My Orange era vorba

FLo1
#StarMember

@liana1: Sigur nu are numărul perioada de grație expirată? Dacă verifici creditul la 333 sau *133# ce mesaj primești? Până când este valabil numărul?

nu e cazul, e numar activ, si ieri l-am folosit

Sigur nu l-ai tasta greșit?

sigur!

 

Contactează serviciul clienți prin chat și explicale situația.

Este numărul tău personal?

Am incercat, dar serviciul clienti prin chat e si el o aplicatie care raspunde la cuvinte cheie si ma trimite exact acolo unde am fost si nu functioneaza!

Cere transfer operator

Apesi transfer până vei fi transferată către un operator.

Screenshot_2024-06-16-12-10-52-673_com.orange.contultauorange-edit.jpg

 repeti până ești transferata

După ce ești transferata detaliază problema și vei primi răspunsuri la intervale de câteva minute.

Convorbirea nu e in timp real.

da, e numarul meu personal

Multumesc, am rezolvat, dar a trebuit sa astept dupa un operator uman! In mod ciudat, solutia era sa-mi sterg istoricul de pe browser. Avand in vedere ca e un laptop nou, nu aveam istoricul incarcat. Pe cel vechi, de pe care incarc prepayul de mult timp, nu a trebuit sa fac vreodata operatiunea asta!

Cu plăcere, mă bucur că sa rezolvat.