anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

reincarcare cartela PrePay cu optiunea expirata

liana1
Junior entuziast

Am incercat reincarcarea unui numar prepay, cu optiunea expirata de cateva ore, si aplicatia nu il mai recunoaste ca numar prepay. Cum se poate rezolva problema ?

1 Soluţie acceptată‚

liana1
Junior entuziast

Multumesc, am rezolvat, dar a trebuit sa astept dupa un operator uman! In mod ciudat, solutia era sa-mi sterg istoricul de pe browser. Avand in vedere ca e un laptop nou, nu aveam istoricul incarcat. Pe cel vechi, de pe care incarc prepayul de mult timp, nu a trebuit sa fac vreodata operatiunea asta!

Vizualizare soluţie în postul original

24 Răspunsuri 24

RafaHelper
#StarMember

Salut @liana1,

Incerci alta metoda de reîncărcare daca întâmpini probleme din aplicație.

liana1
Junior entuziast

In primul rand, e duminica si magazinele Orange sunt inchise. Totodata, mi-e teama ca mesajul va fi acelasi indiferent ce alta metoda folosesc, adica alta decat sa contactez un operator Orange.

Anonim
Neaplicabil

Nu înțeleg cum poți reîncarcă un număr cu o opțiune expirata ne poți da mai multe detalii.

Îți recomand să faci reîncărcarea din aplicația My Orange deoarece exista mai multe beneficii pentru clienți.

O zi frumoasa.

liana1
Junior entuziast

despre aplicatia My Orange era vorba

FLo1
#StarMember & August Problem Solver

@liana1: Sigur nu are numărul perioada de grație expirată? Dacă verifici creditul la 333 sau *133# ce mesaj primești? Până când este valabil numărul?

liana1
Junior entuziast

nu e cazul, e numar activ, si ieri l-am folosit

Anonim
Neaplicabil

Sigur nu l-ai tasta greșit?

liana1
Junior entuziast

sigur!

 

Anonim
Neaplicabil

Contactează serviciul clienți prin chat și explicale situația.

Este numărul tău personal?

liana1
Junior entuziast

Am incercat, dar serviciul clienti prin chat e si el o aplicatie care raspunde la cuvinte cheie si ma trimite exact acolo unde am fost si nu functioneaza!

Anonim
Neaplicabil

Cere transfer operator

Apesi transfer până vei fi transferată către un operator.

Screenshot_2024-06-16-12-10-52-673_com.orange.contultauorange-edit.jpg

 repeti până ești transferata

După ce ești transferata detaliază problema și vei primi răspunsuri la intervale de câteva minute.

Convorbirea nu e in timp real.

liana1
Junior entuziast

da, e numarul meu personal

liana1
Junior entuziast

Multumesc, am rezolvat, dar a trebuit sa astept dupa un operator uman! In mod ciudat, solutia era sa-mi sterg istoricul de pe browser. Avand in vedere ca e un laptop nou, nu aveam istoricul incarcat. Pe cel vechi, de pe care incarc prepayul de mult timp, nu a trebuit sa fac vreodata operatiunea asta!

Anonim
Neaplicabil

Cu plăcere, mă bucur că sa rezolvat.