la 16-06-2024 09:19 AM
Am incercat reincarcarea unui numar prepay, cu optiunea expirata de cateva ore, si aplicatia nu il mai recunoaste ca numar prepay. Cum se poate rezolva problema ?
la 16-06-2024 05:44 PM
Multumesc, am rezolvat, dar a trebuit sa astept dupa un operator uman! In mod ciudat, solutia era sa-mi sterg istoricul de pe browser. Avand in vedere ca e un laptop nou, nu aveam istoricul incarcat. Pe cel vechi, de pe care incarc prepayul de mult timp, nu a trebuit sa fac vreodata operatiunea asta!
la 16-06-2024 09:36 AM
Salut @liana1,
Incerci alta metoda de reîncărcare daca întâmpini probleme din aplicație.
la 16-06-2024 12:05 PM
In primul rand, e duminica si magazinele Orange sunt inchise. Totodata, mi-e teama ca mesajul va fi acelasi indiferent ce alta metoda folosesc, adica alta decat sa contactez un operator Orange.
la 16-06-2024 09:49 AM
Nu înțeleg cum poți reîncarcă un număr cu o opțiune expirata ne poți da mai multe detalii.
Îți recomand să faci reîncărcarea din aplicația My Orange deoarece exista mai multe beneficii pentru clienți.
O zi frumoasa.
la 16-06-2024 11:52 AM
despre aplicatia My Orange era vorba
la 16-06-2024 11:30 AM
@liana1: Sigur nu are numărul perioada de grație expirată? Dacă verifici creditul la 333 sau *133# ce mesaj primești? Până când este valabil numărul?
la 16-06-2024 11:53 AM
nu e cazul, e numar activ, si ieri l-am folosit
la 16-06-2024 11:56 AM
Sigur nu l-ai tasta greșit?
la 16-06-2024 12:00 PM
sigur!
16-06-2024 12:03 PM - editat 16-06-2024 12:04 PM
Contactează serviciul clienți prin chat și explicale situația.
Este numărul tău personal?
la 16-06-2024 12:08 PM
Am incercat, dar serviciul clienti prin chat e si el o aplicatie care raspunde la cuvinte cheie si ma trimite exact acolo unde am fost si nu functioneaza!
16-06-2024 12:09 PM - editat 16-06-2024 12:13 PM
Cere transfer operator
Apesi transfer până vei fi transferată către un operator.
repeti până ești transferata
După ce ești transferata detaliază problema și vei primi răspunsuri la intervale de câteva minute.
Convorbirea nu e in timp real.
la 16-06-2024 12:09 PM
da, e numarul meu personal
la 16-06-2024 05:44 PM
Multumesc, am rezolvat, dar a trebuit sa astept dupa un operator uman! In mod ciudat, solutia era sa-mi sterg istoricul de pe browser. Avand in vedere ca e un laptop nou, nu aveam istoricul incarcat. Pe cel vechi, de pe care incarc prepayul de mult timp, nu a trebuit sa fac vreodata operatiunea asta!
la 16-06-2024 05:45 PM
Cu plăcere, mă bucur că sa rezolvat.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor