18-04-2023 11:17 AM - editat 18-04-2023 11:18 AM
Buna ziua! Vreau sa stiu cum pot actualizaa optiunea cartelei dupa ce am incarcat-o inainte de termen Mentionez ca folosesc cartela la un router pentru internet, deci nu este introdusa intr-un telefon. Nu reusesc sa dau de un consultant la telefon.
18-04-2023 12:02 PM - editat 18-04-2023 12:05 PM
Salut Iuliana!
Hai sa le luam pe rand:
18-04-2023 12:02 PM - editat 18-04-2023 12:05 PM
Salut Iuliana!
Hai sa le luam pe rand:
la 23-04-2023 10:49 PM
Activati-mi optiunea Am incarcat de doua ori inainte de expirare valabilitate Voi renunuta la cartela orange Chiar e asa dificil sa se activeze automat daca are deja credit? Ma trezesc la ora asta ca nu e net si nu functioneaza camerele de filmat. Am incarcat iar, activati-mi optiunea.
23-04-2023 11:16 PM - editat 23-04-2023 11:17 PM
@IulianaS: Nu ar fi mai utilă reîncărcarea cu o extraopțiune cu date mobile / internet? Întreb. Nu ar fi mai ok să gestionezi numărul adăugându-l în contul tău MyOrange și gestionând reîncărcările și resursele în orice moment? Doar reîncărcând credit fără activarea opțiunii necesare e cam dificil obținerea a ceea ce dorești.
la 23-04-2023 10:50 PM
Activati-mi optiunea Am incarcat de doua ori inainte de expirare valabilitate Voi renunuta la cartela orange Chiar e asa dificil sa se activeze automat daca are deja credit? Ma trezesc la ora asta ca nu e net si nu functioneaza camerele de filmat. Am incarcat iar, activati-mi optiunea.
la 23-04-2023 10:58 PM
Optiunea pe care o ai acum pe cont este recurenta? Ai incarcat cu optiune sau cu credit si activata optiune din el? Pentru ca in primul caz, optiunea nu se reactiveaza automat.
De asemenea, de mentionat ca noi, cei de aici din Comunitate suntem clienti, ca si tine. Deci nu avem acces la conturile altor clienti, si evident, nu putem opera niciun fel de modificari.
Dupa cum spunea si FLo mai sus, totul se rezolva mult mai usor cand ai numarul adaugat pe contul My Orange.
la 23-04-2023 11:08 PM
Imi cer scuze. Multumesc pentru informatii, dar eu.nu sunt langa router, nu am.acces la el in momentul de fata. Am.incarcat cu credit, nu pot sa activez optiunea. Si nici nu am cu cine lua legatura la aceasta ora.
23-04-2023 11:19 PM - editat 23-04-2023 11:21 PM
Pana maine, si daca nu ai adaugat numarul in My Orange astfel incat sa-l poti administra direct, e mai greu sa iei legatura cu cineva.
In seara asta, poti suna la 401 de pe un abonament, dar vezi ca e taxabil (0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite). De pe prepay, se poate suna la 300 si daca suni in afara intervalului orar, teoretic ar trebui sa te redirectioneze la numarul non-stop (taxabil 55 eurocenti/apel, primele 40 de secunde gratuite, daca imi amintesc eu bine).
Poti incerca si varianta asta. Daca nu reusesti, maine poti suna in intervalul orar normal (08:00-20:00) sau scrii pe chat-ul Djingo (de pe PC) si vezi ce se poate rezolva.
Oricum, pe viitor, incearca sa adaugi numarul pe cont, astfel incat sa poti face toate modificarile astea direct din My Orange. Face o diferenta colosala sa ai acces la numarul repectiv.
la 23-04-2023 11:27 PM
@IulianaS: De ce nu dorești să faci să-ți fie simplă activarea și gestionarea resurselor și opțiunilor de pe numărul din router prin adăugarea acestuia în contul tău MyOrange? Complicând etapele și procedurile îți va fi mai dificil inclusiv pe viitor. Însă decizia îți aparține.
la 18-04-2023 12:08 PM
@IulianaS: Bun venit în Comunitate. Dacă ai numărul adăugat în contul MyOrange totul devine simplu: de la gestionarea opțiunilor, la reîncărcarea periodică. Totuși dacă vrei să ajungi la a discuta și cu un consultant, poți încerca CHAT-ul Djingo. Mult mai util, la îndemână, fără stres. Succes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor