anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Despăgubiri în caz de incetare inainte de expirarea termenului

DumiM71
Junior entuziast

Buna ziua,

Pe scurt: 

Aveam contract cu Orange ,pe tel. mobilă, contractul expira pe 10 August,care pica sâmbătă,am fost la Digi,am cerut ca portarea sa se facă exact pe data de 10.08, mi s-au explicat că nu se poate decât vineri 09.08 sau de luni 12.08,mi-au spus că nu voi avea probleme daca se va face cu o zi inainte de expirarea termenului,șI daca am probleme să fac plângere la ANPC sau ANCOM .Portarea s-ar făcut pe data de 09.08,iar astăzi am primit o factura cu asa zise despăgubiri de 900 Ron. Mentionez că nu am luat telefon de la Orange,am beneficiat decât de 50 la sută reducere la abonamente,Smart 15,redus la 7,5 ,apoi cu bunavoința Orange,facut pe furiș-stiti șI voi procedura -8,5 euro.

Ce mai sfătuiți sa fac in continuare? Mulțumesc anticipat!

 

 

1 Soluţie acceptată‚

DumiM71
Junior entuziast

A venit raspunsul de la Orange .Factura a fost anulată,nu voi avea nimic de plată.Mulțumesc tuturor pentru sprijin.

Vizualizare soluţie în postul original

11 Răspunsuri 11

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Nu știu ce să zic, dar fiind doar o zi, nu prea are nicio treabă, pentru că luna este plătită oricum în avans. Deci nu cred că ar trebui să îți faci griji prea mult !

Baftă!

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Faci o sesizare și detaliezi problema, tu ți-ai dus contractul până la capăt plătind și ultima luna din contract.

https://www.orange.ro/contact/?srsltid=AfmBOooJBFekjbq_CIuB3Wl5QYl2282aI55XeqngFiYissTzhEUt3bwk 

Daca nu ajungi la o înțelegere cu ei te poți adresa ANPC.

DumiM71
Junior entuziast

Sesizare am făcut deja,dar dacă vine răspuns negativ?

Anonim
Neaplicabil

In mod normal nu are cum pentru că ai îndeplinit conditiile.

Aceste penalizări se calculează automat și cine nu cunoaște regulile plătește.

Dacă răspunsul este negativ va trebui sa te adresezi ANPC/ANCOM.

Te așteptăm cu vesti bune.

Anonim
Neaplicabil

@DumiM71  te rog sa deselectezi marcajul de soluție și te așteptăm pe tine cu răspunsul final pe care să-l marchezi ca și soluție.

Bafta!

DanielaH
Moderator

@DumiM71, s-a rezolvat situația?

DumiM71
Junior entuziast

Salutare, 

Am trimis o sesizare către Orange în ziua în care am postat aici, nu a venit răspuns, în emailul de confirmare spune 5 zile lucrătoare. 

DumiM71
Junior entuziast

A venit raspunsul de la Orange .Factura a fost anulată,nu voi avea nimic de plată.Mulțumesc tuturor pentru sprijin.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Exact ce îți spuneam! Mă bucur că totul este bine când se termină cu bine!

Buna o intrebare ati facut plangere la ANPC?

DumiM71
Junior entuziast

Salut,

Înainte de a face plângere la autoritățile statuli, trebuie să ai răspunsul scris de la Orange. Cum mi s-au anulat toate absuditățile din factură, nu a mai fost nevoie. Trimite-ți scris la ei și așteptați răspunsul.