anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reincarcare cartela inainte de expirare

IulianaS
Începător

Buna ziua! Vreau sa stiu cum pot actualizaa optiunea cartelei dupa ce am incarcat-o inainte de termen Mentionez ca folosesc cartela la un router pentru internet, deci nu este introdusa intr-un telefon. Nu reusesc sa dau de un consultant la telefon.

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut Iuliana!

Hai sa le luam pe rand:

  1. routerul foloseste o extraoptiune recurenta? Daca da, reactivarea se aface automat. Deci...tot ce trebuie facut este sa te asiguri ca ai credit la momentul respectiv, pentru reactivare.
    Atentie totusi, ca daca iti consuma datele incluse in optiune, si are credit diponibil pe cont, o sa intre pe credit!
    Deci, daca ai o optiune cu 50 de GB, si consumi in fiecare luna maxim 20, n-ai nicio problema, poti sa activezi optiune recurenta. Daca nu, incarci cu optiune (nu cu credit), si cu asta basta. Dar daca vrei sa incarci inainte de expirare, vei avea optiuni diferite cu date de expirare diferite.
  2. pentru contact, daca nu poti sa dai de un consultant, poti incerca si varianta chat-ului Djingo (de pe un laptop/desktop), cu un click aici.
    Pentru transfer la operator (si atata timp cat esti in timpul programului), poti sa ceri/scrii pur si simpu "transfer operator" si ar trebui sa fii transferata la un operator (uman).
  3. pentru management-ul optiunilor active pe cont, cel mai simplu se face din contul tau My Orange (aplicatie sau site web, nu conteaza). Cu mentiunea ca, pentru asta, numarul trebuie sa fie deja adaugat in cont. Altfel nu cred ca are cum sa mearga, pentru ca din cate stiu, la adaugarea numarului pe cont, se trimite un SMS. Pe care, evident, nu-l poti vedea, atata timp cat SIM-ul este intr-un router, nu intr-un telefon.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember

Salut Iuliana!

Hai sa le luam pe rand:

  1. routerul foloseste o extraoptiune recurenta? Daca da, reactivarea se aface automat. Deci...tot ce trebuie facut este sa te asiguri ca ai credit la momentul respectiv, pentru reactivare.
    Atentie totusi, ca daca iti consuma datele incluse in optiune, si are credit diponibil pe cont, o sa intre pe credit!
    Deci, daca ai o optiune cu 50 de GB, si consumi in fiecare luna maxim 20, n-ai nicio problema, poti sa activezi optiune recurenta. Daca nu, incarci cu optiune (nu cu credit), si cu asta basta. Dar daca vrei sa incarci inainte de expirare, vei avea optiuni diferite cu date de expirare diferite.
  2. pentru contact, daca nu poti sa dai de un consultant, poti incerca si varianta chat-ului Djingo (de pe un laptop/desktop), cu un click aici.
    Pentru transfer la operator (si atata timp cat esti in timpul programului), poti sa ceri/scrii pur si simpu "transfer operator" si ar trebui sa fii transferata la un operator (uman).
  3. pentru management-ul optiunilor active pe cont, cel mai simplu se face din contul tau My Orange (aplicatie sau site web, nu conteaza). Cu mentiunea ca, pentru asta, numarul trebuie sa fie deja adaugat in cont. Altfel nu cred ca are cum sa mearga, pentru ca din cate stiu, la adaugarea numarului pe cont, se trimite un SMS. Pe care, evident, nu-l poti vedea, atata timp cat SIM-ul este intr-un router, nu intr-un telefon.
Client Orange

Activati-mi optiunea Am incarcat de doua ori inainte de expirare valabilitate Voi renunuta la cartela orange Chiar e asa dificil sa se activeze automat daca are deja credit? Ma trezesc la ora asta ca nu e net si nu functioneaza camerele de filmat. Am incarcat iar, activati-mi optiunea. 

@IulianaS: Nu ar fi mai utilă reîncărcarea cu o extraopțiune cu date mobile / internet? Întreb. Nu ar fi mai ok să gestionezi numărul adăugându-l în contul tău MyOrange și gestionând reîncărcările și resursele în orice moment? Doar reîncărcând credit fără activarea opțiunii necesare e cam dificil obținerea a ceea ce dorești.

Activati-mi optiunea Am incarcat de doua ori inainte de expirare valabilitate Voi renunuta la cartela orange Chiar e asa dificil sa se activeze automat daca are deja credit? Ma trezesc la ora asta ca nu e net si nu functioneaza camerele de filmat. Am incarcat iar, activati-mi optiunea. 

Optiunea pe care o ai acum pe cont este recurenta? Ai incarcat cu optiune sau cu credit si activata optiune din el? Pentru ca in primul caz, optiunea nu se reactiveaza automat.

De asemenea, de mentionat ca noi, cei de aici din Comunitate suntem clienti, ca si tine. Deci nu avem acces la conturile altor clienti, si evident, nu putem opera niciun fel de modificari.

Dupa cum spunea si FLo mai sus, totul se rezolva mult mai usor cand ai numarul adaugat pe contul My Orange.

Client Orange

Imi cer scuze. Multumesc pentru informatii, dar eu.nu sunt langa router, nu am.acces la el in momentul de fata. Am.incarcat cu credit, nu pot sa activez optiunea. Si nici nu am cu cine lua legatura la aceasta ora. 

Pana maine, si daca nu ai adaugat numarul in My Orange astfel incat sa-l poti administra direct, e mai greu sa iei legatura cu cineva.

In seara asta, poti suna la 401 de pe un abonament, dar vezi ca e taxabil (0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite). De pe prepay, se poate suna la 300 si daca suni in afara intervalului orar, teoretic ar trebui sa te redirectioneze la numarul non-stop (taxabil 55 eurocenti/apel, primele 40 de secunde gratuite, daca imi amintesc eu bine). 

Poti incerca si varianta asta. Daca nu reusesti, maine poti suna in intervalul orar normal (08:00-20:00) sau scrii pe chat-ul Djingo (de pe PC) si vezi ce se poate rezolva.

Oricum, pe viitor, incearca sa adaugi numarul pe cont, astfel incat sa poti face toate modificarile astea direct din My Orange. Face o diferenta colosala sa ai acces la numarul repectiv.

Client Orange

@IulianaS: De ce nu dorești să faci să-ți fie simplă activarea și gestionarea resurselor și opțiunilor de pe numărul din router prin adăugarea acestuia în contul tău MyOrange? Complicând etapele și procedurile îți va fi mai dificil inclusiv pe viitor. Însă decizia îți aparține. 

FLo1
#StarMember

@IulianaS: Bun venit în Comunitate. Dacă ai numărul adăugat în contul MyOrange totul devine simplu: de la gestionarea opțiunilor, la reîncărcarea periodică. Totuși dacă vrei să ajungi la a discuta și cu un consultant, poți încerca CHAT-ul Djingo. Mult mai util, la îndemână, fără stres. Succes.