anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu îmi funcționează internetul daca eu am încărcat cartela cu 3 zile înainte?

Robert17
Începător

De ce nu îmi funcționează internetul daca eu am încărcat cartela cu 3 zile înainte pentru că nu mai aveam resurse de GB? 
La ora 00:00 astăzi îmi expira vachea obriunea, dar cea noua ? Cea noua îmi spune că pe 20 mai dar totuși acum nu am net...de ce se întâmplă așa? Și fix când chiar am nevoie!!

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

La 333 ce informatii primesti? Dar in My Orange?

Client Orange

delfinas
#StarMember

Robert, bun venit in Comunitate!!!

Unde te afli si cu ce optiune ai incarcat?

Vio73
#StarMember

Salutare!

Verifică la 333  sau în My Orange, dacă ți s-au alocat resursele, iar dacă nu, discută pe chat Djingo sau la 300 cu cineva de la Serviciul clienți, ca să ți se spună exact care este problema și ce soluție există.

Succes!

FLo1
#StarMember

@Robert17: Cu ce opțiune ai încărcat înainte de a discuta detalii? Pentru că înțeleg că ai deja activată o nouă opțiune. Dacă ai încărcat cu opțiune mai mică de 5euro atunci net-ul se va consuma exclusiv din credit(dacă-l ai) sau deloc. Revino pe topic cu detalii în acest sens. Numai bine.

DanielaH
Moderator

Robert, te așteptăm în continuare cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.