Reîncărcare Prepay
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 06:18 PM
Am reîncărcat azi la Inmedio am primit 5 euro și după o oră mi s a spus ca nu mai am credit cum pot rezolva aceasta situație?Va rog frumos sa mi răspundeți .

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 06:21 PM
Buna, @Paula25
Incarcarea a fost facuta direct cu 5 euro credit sau cu optiune de 5 euro credit?
Daca a fost cu credit, ai efectuat vreun apel in alta retea? Daca da, atunci e posibil sa se fi consumat creditul...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 06:23 PM
cu credit și mi a fost confirmat ca l am primit după care a fost luat
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 06:23 PM
Nu pot suna ,trimite mesaje și nici internet nu am

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 10:19 PM
@Paula25: Până la a nu avea internet sau a nu putea apela, după confirmarea încărcării ai avut datele mobile activate? Înțeleg că nu ai apelat. Un apel la 333 sau *133# ce SMS returnează? În MyOrange perioada de valabilitate a fost extinsă conform încărcării efectuate? Așa cum s-a menționat, încărcarea cu credit și în lipsa activării unei opțiuni cu resurse, a dus la utilizarea creditului pentru trafic internet (având datele mobile activate), iar creditul s-a consumat.
O actualizare în ”desfășurător” vei observa după 48 de ore, dar în timp real poți observa cu un apel la 333 sau *100#. Te așteptăm cu informații actualizate. Ca informare, un credit consumat astfel rămâne consumat și nu poate fi recuperat ci doar asumat. Din păcate.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 06:25 PM
Ai efectuat vreun apel / ai pornit datele mobile dupa ce a fost incarcat?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-03-2024 10:16 AM
Bună ziua cum activez opțiunea de 5€ dacă luna trecută am avut 6€ la cartela nouă?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-03-2024 10:17 AM
Mi s au înapoiat cei 5€
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
23-03-2024 02:04 PM - editat 23-03-2024 02:35 PM
Salut.
1. Inchide-ti datele mobile. Altfel o sa te tot taxeze. Si o sa tot ramai fara credit.
2. Activarea optiunii o poti face de la *100# sau, obligatoriu de pe WiFi, din aplicatia My Orange > Altele > Optiuni > optiunea de 5Euro > Alege

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 06:26 PM
Salutare!
Probabil ți s-a încărcat cu credit și nu cu opțiune. În acest caz, se duc imediat acei 5 euro. Poți verifica din My Orange, dacă este opțiune sau credit și să vezi la Cronos ce se întâmplă.
Dacă ai opțiune și nu mai ai acces la niciun fel de resurse, poți face o sesizare din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Sau poți încerca să stai de vorbă cu un consultant din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback - Scrie-ne ( transfer operator).
Acolo explici aceste lucruri.
Dacă ți s-a încărcat cu credit, nu prea ai ce face și trebuie reîncărcare cu opțiune.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-03-2024 09:37 AM
Am primit înapoi 5 euro de la ei serviciu clienții ce trebuie să fac acum?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 06:37 PM
Verifica din my Orange lista detalii convorbirii și afla cu cât ai fost taxată de la ultima încărcare.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 06:42 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 06:43 PM
nu am fost taxată
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-03-2024 06:43 PM
Nu am vorbit cu nimeni
