anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reîncărcare Prepay

Paula25
Junior entuziast

Am reîncărcat azi la Inmedio am primit 5 euro și după o oră mi s a spus ca nu mai am credit cum pot rezolva aceasta situație?Va rog frumos sa mi răspundeți .

21 Răspunsuri 21

And04
Senior

Buna, @Paula25 

Incarcarea a fost facuta direct cu 5 euro credit sau cu optiune de 5 euro credit?

Daca a fost cu credit, ai efectuat vreun apel in alta retea? Daca da, atunci e posibil sa se fi consumat creditul...

Paula25
Junior entuziast

cu credit și mi a fost confirmat ca l am primit după care a fost luat

Paula25
Junior entuziast

Nu pot suna ,trimite mesaje și nici internet nu am

@Paula25: Până la a nu avea internet sau a nu putea apela, după confirmarea încărcării ai avut datele mobile activate? Înțeleg că nu ai apelat. Un apel la 333 sau *133# ce SMS returnează? În MyOrange perioada de valabilitate a fost extinsă conform încărcării efectuate? Așa cum s-a menționat, încărcarea cu credit și în lipsa activării unei opțiuni cu resurse, a dus la utilizarea creditului pentru trafic internet (având datele mobile activate), iar creditul s-a consumat.

O actualizare în ”desfășurător” vei observa după 48 de ore, dar în timp real poți observa cu un apel la 333 sau *100#.  Te așteptăm cu informații actualizate. Ca informare, un credit consumat astfel rămâne consumat și nu poate fi recuperat ci doar asumat. Din păcate.

Ai efectuat vreun apel / ai pornit datele mobile dupa ce a fost incarcat?

Paula25
Junior entuziast

Bună ziua cum activez opțiunea de 5€ dacă luna trecută am avut 6€ la cartela nouă?

Paula25
Junior entuziast

Mi s au înapoiat cei 5€

Salut. 

1. Inchide-ti datele mobile. Altfel o sa te tot taxeze. Si o sa tot ramai fara credit. 
2. Activarea optiunii o poti face de la *100# sau, obligatoriu de pe WiFi, din aplicatia My Orange > Altele > Optiuni > optiunea de 5Euro > Alege

Client Orange

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Probabil ți s-a încărcat cu credit și nu cu opțiune. În acest caz, se duc imediat acei 5 euro. Poți verifica din My Orange, dacă este opțiune sau credit și să vezi la Cronos ce se întâmplă. 

Dacă ai opțiune și nu mai ai acces la niciun fel de resurse, poți face o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Sau poți încerca să stai de vorbă cu un consultant din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback - Scrie-ne ( transfer operator).

Acolo explici aceste lucruri.

Dacă ți s-a încărcat cu credit, nu prea ai ce face și trebuie reîncărcare cu opțiune.

Baftă!

Paula25
Junior entuziast

Am primit înapoi 5 euro de la ei serviciu clienții ce trebuie să fac acum?

Anonim
Neaplicabil

Verifica din my Orange lista detalii convorbirii și afla cu cât ai fost taxată de la ultima încărcare.

Paula25
Junior entuziast
 

Paula25
Junior entuziast

nu am fost taxată 

Paula25
Junior entuziast

Nu am vorbit cu nimeni